Mijn lijst met blogs

maandag 14 februari 2022

Motorfan

De uitdaging van DCL zat nog steeds in mijn hoofd en vrijdagmiddag had ik een uurtje om deze uit te proberen. Dat kon nog net voor de sluiting van de DCL uitdaging. Dacht ik.  Ik wilde het alleen met versamark doen, maar of de versamark aan vervanging is, of dat ik verkeerd papier of een verkeerde stempel heb gebruikt, het was eigenlijk niet te zien. 
Zoon en kleinzoon kwamen langs en dat is dan belangrijker dan een kaartje. 
Later heb ik de kaart afgemaakt met de sketch van FMS en dit is het geworden.
2 kleuren distres inkt gebruikt, stempels erop en de sketch aangehouden. De rand achter de motor is ook met inkt gemaakt. Mijn zwager is een motorrijder dus voor hem is deze kaart geworden.
Later hoorde ik dat de uitdaging bij DCL nog langer duurder dus heb ik nog een herkansing.
Challenge:
Groetjes en tot een volgende kaart.


 

12 opmerkingen:

Diny zei

Een hele leuke kaart is het geworden Nelleke!
En inderdaad....zoon en kleinzoon zijn belangrijker dan een kaartje op tijd te kunnen plaatsen he!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Stoere kaart met deze toffe motor. Alles kan wachten kinderen en kleinkinderen niet :)

Elle-Jeanne zei

Deze kaart is super leuk geworden Nelleke.
Lekker stoer.
Groetjes Elle-jeanne

Kim S zei

I love the background you created for that motorcycle with the gears and the travel theme. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

!neke zei

Wel een stoere kaart geworden !!!!
Groeten Ineke

Femminde zei

Oh wat een leuke kaart met de motor!!
Fijn dat het goed met jullie gaat na *C en dat je weer lekker kan genieten van bezoekjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Trijntje zei

Wat een mooie kaart de achtergrond ziet er leuk uit. Mooie kleur. Een leuke kaart voor een motorrijder. Inderdaad je hebt nu meer tijd voor de kaarten en de kinderen komen niet altijd dus maar lekker de tijd voor nemen… voor je het weet zijn ze groot.. Groeten Trijntje

Marfien zei

Lekker stoer kaartje voor een 65jarige man :-)

Angélique zei

Een heel stoere kaart.

GerJanne zei

Oh wat grappig. Ik had exact hetzelfde met de versamark. Net als op jet filmpje geprobeerd en bij mij zag je er niets van. Toen maar embossingpoeder gebruikt.
Jouw kaart is stoer en leuk en ik ben benieuwd naar de herkansing!

Karren zei

Perfect masculine card with a lovely background! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

Ela zei

Mooi hoor, mooi achtergrondje. Ik sla de uitdaging sowieso over, heb niet de materialen ervoor. Maar jij kunt nog een poging wagen! Groetjes Ela