Mijn lijst met blogs

donderdag 2 juni 2022

Koud hè?

Na een paar enerverende dagen proberen we weer rustig aan de draad op te pakken. Een buikgriep eindigde voor Thomas onverwacht een nachtje in het ziekenhuis. Koorts lokt bij hem een insult uit en het insult zorgde voor een ritmestoornis. Die kon eerst alleen met medicijnen behandeld worden omdat hij koorts en een infectie had. Gelukkig kreeg hij gisteren toch de cardioversie en mocht hij daarna weer naar zijn woning. Straks ga ik even naar hem toe, we hopen dat nu alles goed blijft gaan.
Op deze momenten ben ik extra blij dat ik niet meer werk en er gewoon voor hem kan zijn. Dan sta ik er even bij stil dat ik op donderdag geen werkdag meer heb, en daar geen energie in hoef te steken.
Gelukkig had ik deze kaart het weekeind al gemaakt en nu tijd om te plaatsen. Het is een slimline model met designpapier uit een blok van de Action. Het rode papier is denk ik al wel 20 jaar oud, ooit kocht ik karton bij de Aldi. Velum heb ik met een sneeuwvlok geembost, dat geeft zo'n leuk effect. Voor het eerst, schaam, deze leuke sneeuwmannen gestempeld en gekleurd met derwent soft color. Tot slot nog wat sneeuwvlokjes met een parelmoer glinstertje erop. Bij de Action liggen zakje met gemengde steentjes. Heerlijk is het om al die steentjes in een bak te hebben en dan te zoeken naar mooie bijpassende steentjes. Heerlijk vind ik dat om te doen. Hihi je moet die bak alleen niet laten vallen..... niet dat het mij al is overkomen maar stel je voor, ik zag het al voor mij terwijl ik dit type.😁😏
 Challenges:
52 weeks to christmas: slime line en iets warms
4 -seasonchallenge: gebruik velum
CHCC: alles mag.
Groet en tot een volgende kaart.
Nelleke 

 

17 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke winterse kerstkaart Nelleke.
Zo blijven de sneeuwpoppen wel warm met muts en sjaal.
Groetjes Elle-jeanne

Anita van Deur zei

Prachtige kaart, en wat een zorgen om je zoon, fijn dat hij nu weer op de woning is en jij er voor hem kan zijn, dat is toch het fijnste voor Thomas.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad is dat een van de bijkomende voordelen van niet hoeven te werken Nelleke. Fijn dat het nu weer wat beter gaat met Thomas. Je hebt een mooie winterse kaart gemaakt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Daphne zei

Oh, dat zijn niet zulke mooie berichten. Gelukkig lijkt nu alles weer wat rustiger te zijn.
Ik kan mij voorstellen dat je blij bent dat je niet meer werkt.
Wat een leuke kaart.
De sneeuwpopjes zijn leuk hè, die heb ik ook. Jij nog nooit gebruikt? Foei toch, je hebt teveel knutsel spullen denk ik, haha.
Heerlijk zoals je je bericht afsluit, zoiets zie ik dan ook voor me🤣

Annemarie en Merit zei

gelukkig gaat het weer de goede kant op met Thomas, en gelukkig dat je er gelijk naar toe kon..en er voor hem kon zijn.
je slimline kaart is een leukerd, met die te schattig sneeuwpopjes...heerlijk warm aangekleed.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging iets om je warm te houden in de winter op een slimline kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Marja zei

Prachtige kerstkaart Nelleke!...geeft een mooi effect d sneeuwsterren op het vellum.
Fijn dat het weer beter gaat met Thomas.
Groetjes Marja.

Trijntje zei

Wat heftig met Thomas… Fijn dat het nu weer de goede kant op lijkt te gaan. Nog maar veel sterkte. Fijn dat je er direct heen kon… je hebt een erg mooie kerstkaart gemaakt. Je moet zeker geen bakken met steentjes of knoopjes over de voer hebben..een heel gezoek. Groeten Trijntje

Angélique zei

Haha, ik heb ook zo'n bak, die gedachte heb ik nog nooit gehad, maar zal voortaan wel door mijn hoofd gaan als ik hem in mijn handen heb.
Je hebt een superleuke kaart gemaakt.
Oei, wat zal dat schrikken zijn geweest voor Thomas en jullie, inderdaad heel fijn dat je er dan voor hem kunt zijn.

Henriët zei

Bah......niet leuk voor Thomas en ook niet voor jullie. Beterschap!
Mooie kerstkaart met die leuke sneeuwpoppen. Een vriendin van mij postte laatst een foto op Facebook van zo'n bak met steentjes die wel was gevallen. Er stond een handige tip in de reacties: een panty om je stofzuigerslang. Opzuigen en de stofzuiger uitzetten als je boven de bak bent met de slang. Hopelijk hoef je deze tip nooit te gebruiken maar voor het geval dat....
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Och, wat naar voor Thomas, hopelijk gaat het snel beter met hem. Voor jullie ook moeilijk, maar wel heel fijn inderdaad dat je er voor hem kunt zijn en niet ook nog hoeft te werken.
Je kaart is hartstikke leuk. En ik heb wel eens een bak met pailletten laten vallen...geen feestje...
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ellen zei

Gelukkig ging het weer de goeie kant op en mocht Thomas weer naar huis en dat jij er voor hem kan zijn is dubbel zo fijn toch!
Heerlijk in zulke gevallen dat je niet werkt en meteen kan inspringen!
Je kaart is een topper…erg leuk!
Groetjes Ellen

Diny zei

Wat een super leuk kaartje Nelleke!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ik vind het zo bijzonder dat Thomas weer naar zijn eigen huis wilde. Dat is op zich wel een heel goed teken he?! EN zeker fijn dat je alle tijd hebt en geen werkdruk voelt..
Je kaart is super. Die steentjes heb ik nog niet gezien. Ik heb wel weer en mooi blok papier gekocht. Toch gevaarlijk een Action op 3 minuten loopafstand..

Colien zei

Wat een gave slimline kerstkaart!
Bedankt voor je deelname aan onze vellum-challenge op het 4 Season blog en de maandchallenge bij 52WTC.
grtz Colien

Annie H zei

Hele leuke slimline kaart met die sneeuwmannetjes.
Dank je wel voor je bijdrage bij 'kleuren met potloden', succes gewenst.
Groetjes, Annie (DT)

KarinsArtScrap zei

Nelleke een mooie leuke kaart

Bedankt voor het meedoen bij
{Kleurenmetpotloden DT Member}
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Karin

Granmargaret zei

Lovely card. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge.