Mijn lijst met blogs

donderdag 4 augustus 2022

Kerst inde lift


Marianne van Kaarten van Zolder, heeft in de zomer haar eigen liftchallenge. 5 weken lang geeft ze een opdracht op de ene maandag en op de andere maandag kun je de kaarten plaatsen. Ik vind het leuk om mee te doen,en doe net als vorig jaar mee om 5x een kaart te liften maar omdat het kerstkaarten worden, plaats ik het op de donderdag.
Dit is de eerste kaart. En deze doet ook gelijk mee met de uitdaging van 52 weeks to Christmas. Daar wordt een kaart gevraagd die geen rood en groen mag bevatten , met we een touch of zilver. Dit is mijn uitwerking van beide challenges.
De basis is kraft, daarop designpapier van CE, hier effen papier bij gezocht  waaronder blauw, wit of kraft. Ik heb onderaan drie kleine labeltjes gemaakt en steken uit de rand onderaan. Daar zitten zilveren touwtjes. Op de labeltjes, belletjes en een poinsettia. In de cirkel een tekst en rondom kleine poinsettia;s. Het hart is van zilver.
Challenges:
52 weeks to Christmas: geen rood en groen en een touch of zilver.
CHCC: alles mag.
Groetjes, Nelleke 

24 opmerkingen:

Henriët zei

Leuke kaart met die 3 kleine labeltjes onderaan. Je hebt het zilver inderdaad subtiel toegepast.
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooi papier!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Prachtige kleur combinatie, mooie geheel op je kaart, Nog gefeliciteerd met je kleindochter, super leuk kaartje maakte je voor haar.

Anoniem zei

Heel gaaf gedaan Nelleke in deze mooie kleuren…ik vind hem top!
Veel plezier zaterdag!
Groetjes Ellen G

Epie zei

Top gemaakt Nelleke , mooi met de poinsetta's en de cirkel
Dank voor je bijdrage en een fijne dag vandaag ...
Groetjes Epie DT52WTC

Daphne zei

Dat is leuk, deze kaart liften als kerstkaart.
Mooi, dat subtiele zilver, ik zie het wel, maar het valt niet heel erg op.
Jij laat je dus extra uitdagen deze zomer, door van alle lift kaart een kerstkaart te maken, leuk hoor, ik ben nu al benieuwd naar de rest

Angélique zei

Een mooie kaart, alles past perfect bij elkaar. Knap gelift.

Colien zei

Heel mooie lift, wat een goed idee om er kerstkaartjes van te maken!
Bedankt voor je deelname aan onze maandchallenge, heel geslaagd.
grtz Colien [52WTC]

Marijke zei

Een mooi kaartje en leuk om een liftkaart te maken. Hij is goed gelukt en de bloemen aan de bovenkant vind ik ook mooi! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaart Nelleke. Schitterend hoe alles op elkaar is afgestemd en de kleuren bruin, blauw en zilver/wit staan prachtig bij elkaar.
Groetjes Antje

Trijntje zei

Leuke gelifte kerstkaart heb je gemaakt Nelleke. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

PIKO hobbyblog zei

wat een prachtige kerstkaart en alles is mooi op elkaar afgestemd. Groetjes, Pia

karin zei

Wat een mooie uitwerking van die te liften kaart. Prachtig gemaakt in deze kleuren.
Groetjes,
Karin

Marfien zei

Leuke lift, het is een mooi kerstkaartje geworden

GerJanne zei

Oh ja, dat is ook zo. Goed idee is het! Dat scheelt wat druk op de ketel...
Je kaart vind ik echt top!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart Nelleke, zo kom je nog eens op ideetjes met de liftkaarten van Marfien. Leuke bloemen heb je gebruikt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Angelique zei

Wat een prachtige kerstkaart maakte je voor deze lift, mooie kleurencombinatie. Een hele leuke, vrolijke kaart voor Tara, leuk met het fotootje. Fijn dat jullie zo genieten op de camping.
lieve groetjes Angelique

Hazel zei

Thanks so much for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge 605 - hope to see you again soon xx

Femminde zei

Wat een mooie kaart voor al die challenges!! Heel tof geworden!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Monique zei

Wat een prachtige kerstkaart Nelleke. Heerlijk toch? Wat fijn om te lezen dat Thomas nog steeds kan genieten van een weekje kamperen. En zo jullie ook. De kaart voor je kleindochter is ook heel mooi! Ik stel me zo voor dat alle kaarten van jou bij haar op haar kamer hangen.

Dank je wel voor je lieve reactie op mijn bericht van vandaag. Dat deed me goed!
Liefs Monique

!neke zei

Heel mooi Nelleke !
En kom ik wel gelijk op je blog !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Aartje zei

Mooie lift kaart heb je ervan gemaakt Nelleke. Vind de kleuren ook erg mooi.
Groetjes Aartje

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Die kleuren combineren heel mooi!

groetjes van Ank