Mijn lijst met blogs

woensdag 24 augustus 2022

Nog een tag

Een kort berichtje vandaag. Vandaag laat ik een tag zien die ik al een tijd geleden gemaakt heb. De achtergrond is gemaakt met ecoline en daarop is een stencil gezet van Jenine's art. Daarop 2 vrolijke bloemen en wat bijpassende takjes. De tekst is van Pronty.
Tule door het gat en vastgezet met een zwart koordje.
Deze tag doet mee met de uitdaging van Cas on Friday, daar wordt ene tag gevraagd.
Tot morgen met de wekelijkse kaart, nu richting hobbykamer, buiten is het te warm. aan de slag voor onze kleinzoon die volgende week alweer een jaar wordt. Waar blijft de tijd? 
Groet, Nelleke 

6 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi hoor.
De kleuren zijn zo mooi, echt zomers.
Knutsel ze, ik ben op de camping en lig bijna de hele dag in het water.

GerJanne zei

Oh ja, dat is ook zo! Hugo wordt alweer 1. Ja de tijd gaat super snel...
Je tag is is super. Heel leuk met die kleuren.

Marfien zei

Een heerlijk vrolijke en fleurige tag. Daar word je blij van

Ellen zei

Wat een beauty Nelleke…zo vrolijk!
Prachtige kleuren heb je gekozen!
Hugo ook alweer bijna 1jaar 🥳…vandaag vierden we Max zn 1e verjaardag 🎂 was heel gezellig!
Succes in je hobbykamer, groet Ellen

Monique zei

Je kerstkaart is leuk maar ik vind deze nog veel leuker. Wat een vrolijk gekleurde label is dit geworden. Mooie achtergrond van ecoline.
Ik zit lekker op de bank, laptop op schoot en de airco aan. Op mijn hobbykamer is het te warm nu. Voor het eerst... de muren zijn goed opgewarmd denk ik.

Liefs Monique

Ellen zei

Wat een mooie, kleurrijke tag! Prachtige kleuren en mooie bloemen. Superleuk dat je meedoet bij CAS on Friday, dankjewel!