Mijn lijst met blogs

dinsdag 30 augustus 2022

Kerstballen in de lift



Vandaag plaats ik de laatste 2 kaarten voor zomer liftchallenge van Marianne. Ik heb net als vorig jaar kerstkaarten gemaakt. Meestal plaatste ik die  dan op donderdag maar dan komt er een ander kerstkaart. 
Vorige week heb ik wat oude kaarten uitgezocht. Wat doen jullie daar eigenlijk mee? Allemaal bewaren? De hele oude heb ik nu uitgezocht en speciale kaarten bewaard. Tijdens het opruimen vond ik een kaart die mij inspireerde om deze kaarten te gaan maken. Ik heb niet gestanst maar gestempeld.
De eerste kaart is een  achtergrond van inkt meende ik. Daarop de kersttakken. De kerstballen zijn op groen met witte stippen designpapier gestempeld. Daarna deze uit gestanst,. Merry Christmas juist gestanst en niet gestempeld.
De basis van deze kaart is designpapier van MD. Op bijpassend designpapier de kerstballen gestempeld en gestanst. Kleine sterretjes en een strikje maken het af.
Hier beide kaarten met de inspiratiekaart. Van wie zou die eigenlijk zijn? 
Een kort bericht, de buurtjes komen zo voor een lunch, eigenlijk door een klein misverstand rondom mijn verjaardag. Ze hadden de uitnodiging anders geinterpreteerd als ik. Maar  heel leuk en gezellig dat ze komen.
Groet, Nelleke 


 

8 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaarten !!!
Gezellige lunch !
Groeten Ineke

karin zei

Leuke zomerlift met een kerstkaartje 🙂
Ik bewaar mijn kaartjes altijd en na een paar jaar recycle ik ze.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat twee mooie kaarten zo met deze gestempelde kerstballen. Heel leuk. Je brengt mij ook op een idee! Een gezellige lunch. Groeten Trijntje

Angélique zei

Mooie kaarten, echt kerst. Mooi met de kerstballen zo centraal op de kaart.
Veel plezier met de buren.

Daphne zei

De inspiratie kaart is mooi, maar ik vind jouw kleurrijke varianten toch mooier.
Leuk is dat hè, dat je geïnspireerd raakt door een kaart van iemand gekregen.

Marfien zei

Het zijn leuke kaarten geworden en je geeft weer goede tips voor het opnieuw gebruiken van oude kerstkaarten
Je kunt ze ook terugsturen naar de gever (deed mijn broer) maar dan zijn wij werkloos
Hij schreef: hartelijk dank voor je mooie kaart, we hebben er een jaar van genoten, nu mogen jullie er naar kijken . . .

Hermien zei

Mooie kerstkaartjes in de lift Nelleke.
Hopelijk hebben jullie fijn geluncht en lekker buiten kunnen zitten, hier was het heerlijk zomerweer.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat een leuke kaartjes! EN meteen weer eentje extra gemaakt.
Ik hoor morgen het verhaal van de lunch wel! Vast grappig, dat misverstand.