Mijn lijst met blogs

woensdag 31 augustus 2022

Kleuren KaartTeam

En weer is het de laatste woensdag van de maand en dat betekent dat het vandaag weer Kleurenkaartteam dag is. Vandaag zijn de kleuren lichtgeel en grijs. Een mooie combinatie vind ik. Ik wilde gele inkt gebruiken als achtergrond, maar eigenlijk heb ik maar weinig kleuren geel. Dus met mosterdgeel de achtergrond gemaakt. Eerst deppen vanaf een plaat waar ik wat inkt op had gedaan en gesprayd had. 
Toen ik duidelijk had welke stans ik ging gebruiken heb ik de onderste deel geler gemaakt met een sponsje.
De gebouwenrij uit zwart gestanst en daarna ik verschillende kleuren grijs, en her en der een grijs gebouw erop geplakt. Een tekststempel, wat glitters  en dit alles op grijs en zwart gemat. Wat een leuke stans is dit, ik hou wel van de silhouet stansen.
De lunch met de buurtjes was heel gezellig, de tafel mooi gedekt, broodjes gehaald en we hebben heerlijk gegeten en gekletst. Nagelachen om afgelopen zaterdag toe wij met de buurvrouw (82) naar de beachparty  van dochter en schoonzoon die bij haar woont. bij hun in de schuur. Die was omgetoverd als beach, 4  kuub zand was er op de vloer gestort en helemaal in beach stijl aangekleed. We moesten op de foto, wij zitten in strandstoelen met beach achtergrond. Voor ligt een luchtbed, buurvrouw zegt ik ga op het luchtbed, duikt er op en rolt er zozeer af met een glas wijn in de hand……
Nu eerst  even naar fysiofit, wat broodjes halen en dan hebben GerJanne en ik weer en kletseldate. Gezellig weer, eens zien wat we gaan maken.
Groetjes Nelleke 

 

20 opmerkingen:

GerJanne zei

Hihihi.... ik zie het voor me, die beachparty! Wat een leuk idee. EN dan de buurvrouw op het luchtbed met de wijn! Hahaha...
Je kaart is mooi! Leuk die skyline stans.
En tot straks! Zin in!

Nancy Soetaert zei

Leuk idee zo'n beach party 🏖️😎
Daarvoor moeten wij thuis maar een kleine 3 km van huis...
Leuke kkt-kaart, leuke stans met al die reisbestemmingen.
Geniet van je kletseldate met GerJanne!
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Heel orgineel bedacht. Ideaal voor iemand die graag de steden bezoekt.
De beach party was plezanD!
Hihi- woordspeling- geen tipfout! Xx

Jantine zei

Wat een gave kaart met die rand met gebouwen van over de wereld! Mooie achtergrond ook Nelleke.
En die beachparty, geweldig!
Veel plezier vandaag met GerJanne!
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

O deze is ook zo leuk gemaakt! Veel plezier en gezelligheid vandaag met GerJanne!

Claudia's kaartjes zei

geweldig kaart in de KKT kleuren
Ik doe vanaf deze maand ook terug mee met de KKT.

grtjs Claudia

Margreet zei

Mooi kaartje met die silhouettestans, Nelleke.
Wat een lol hebben jullie gehad op de beachparty.
Veel plezier met GerJanne.
xxx Margreet

Ilonka zei

Hoi Nelleke wat een prachtig kaartje en mooie kleuren.
Groetjes Ilonka

Wilma zei

Van Parijs naar New York en terug naar Nederland.....en dat allemaal en nog meer op dit LEUKE kaartje Nelleke.
Liefs Wilma ☺☺☺

chantal zei

Wat een toffe kaart. Leuk bedacht
Liefs Chantal

Daphne zei

Echt leuk verzonnen.
Wat grappig dat je stansen hebt gebruikt van over de hele wereld. Of is dit 1 stans?
Mooie kleur, dat geel, is lekker vrolijk.
Oh nee joh🤣, ik had erbij willen zijn, bij de buurvrouw en het luchtbed inclusief wijntje in haar hand🤣

!neke zei

Heel leuk met die skyline !!!!
Groeten Ineke

PIKO hobbyblog zei

Wat een grappige kaart heb je verzonnen echt heel leuk gedaan.
Groetjes,
Pia

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuk deze skyline in KKT kleuren! Veel plezier met Gerjanne!

Femminde zei

Wat tof geworden Nelleke!! Die skyline is mooi in die verschillende tinten. En een baechparty is ook leuk. Fijn dat de buurvrouw er niets aan over gehouden heeft. Behalve vieze kleren.
Tot het volgende KKT!! ( en daarvoor nog de andere uitdaging)
Groeten van Femminde

Colien zei

Wow, wat een gave kaart! Super leuk die skyline, het zwart/grijs komt mooi over op het geel, goed gevonden! En wat een leuk idee om een beachparty te houden in een schuur vol zand, hopelijk is de buurvrouw oké?
grt Colien

Marfien zei

Leuk idee met deze grijze gebouwen, ze zon erbij en klaar is je kaart. ook een goed idee voor een verhuiskaart

Laurespage zei

Mooi, mooi en de gebouwen in de verschillende kleuren, het is een hele mooie kaart geworden.
Laurette

Anoniem zei

Een tof tafereeltje heb je samengesteld ! Mooi gedaan,
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs,martina

Nancy zei

Hey Nelleke,
Eindelijk tijd voor een blogrondje...
Leuke kaart werd het in de kleuren die ik mocht kiezen deze maand...
Toffe stans, je kan er de wereld een stukje op zien al mis ik wel ons atomium... haha!!
Liefs,
Nancy