Mijn lijst met blogs

zaterdag 22 oktober 2022

A little hug



Vorige week lag de mooie stansmal in de bus die ik won bij de vorige uitdaging van knutsels en kadootjes. Reden om hier een kaart mee te maken. Volgens mij kun je deze ook voor mixed media werkjes gebruiken, dat heb ik nog niet geprobeerd. Voor de kaart heb ik de 2 grote buitenste stansen gebruikt. Bij de grootste mal zitten bovenaan 2 gaatjes. Ik heb even getwijfeld om deze weg te knippen, dat je dan de gaatjes niet hebt, maar dat toch niet gedaan. Toen de kaart klaar was heb ik er een touw door gehaald, en het lijkt mij dat je er ook een boekje van kunt maken.
Verder heb ik een sketch gebruikt en weer een herfsttafereeltje gemaakt. Voor het plaatje heb ik de stans rechtsonder gebruikt en deze 2x gestanst, en het oranje weer in het witte gedeelte gelegd en daarop het plaatje geplakt. 2 paddenstoelen van MD gebruikt evenals het papier. De stempel is van Art Artspecially en heb ik net. De kaart is al op de bus gegaan.
Hieronder laat ik even de set zien.
Challenges:
Boekensteuntje, facebook: herfst of halloween.
                                               
Groetjes, Geniet van de dag!
Nelleke 

14 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuk dat je meteen aan de slag gegaan bent met deze mal. Ik ben heel benieuwd wat je er nog meer mee kan, maar deze kaart is alvast een heel mooie!

Daphne zei

Wat een leuke prijs en wat leuk dat je jezelf meteen uitgedaagd hebt om er een kaart mee te maken.
Een echte herfstkaart, ik hou er van, de kleuren zijn zo mooi.

Trijntje zei

Wat een mooie warme herfstkaart heb je gemaakt Nelleke. Leuk dat je de nieuwe stans meteen zo goed hebt weten te gebruiken. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een mooie herfstkaart. Mooi papier heb je gebruikt. Leuk om meteen met je gewonnen prijs aan de slag te gaan.
Groetjes van Henriët

VoormeKaartje zei

Wat een leuke kaart. Je hebt een mooi snijmal gewonnen en nog mooier wat je ermee gemaakt hebt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een mooie herfstkaart gemaakt met die mooie gewonnen prijs Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Je hebt meteen een mooi kaartje gemaakt et je gewonnen prijsje!
Groetjes Marja.

Monique zei

Wow! Wat een mooie kaart!
Lieve groetjes Monique

Angélique zei

Een heel mooie herfstkaart heb je met deze gave prijs gemaakt, heel sfeervol.

Anoniem zei

Prachtige kaart Nelleke…super sfeertje heb je gecreëerd met deze mooie mal!
Ook je vorige kaartje nag er zijn…top!
Ik loop achter omdat ik blogland niet meer bij kan benen haha!
Fijne dag…ik ga naar de zoveelste therapie 🙈
Groet Ellen G

Wilma zei

HEERLIJK toch om meteen met iets nieuws aan de slag te gaan Nelleke en dan ook nog eens met een heel MOOI resultaat op de proppen komen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Femminde zei

Wat een super leuk herfstkaartje met je nieuwe mal!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Cora Schram zei

Dit is wel een hele leuke kaart. En superleuk dat je deze mal gewonnen hebt.
Groetjes Cora

Kimmie zei

Hoi Nelleke

Wat een leuke kaart! En leuk dat je een gewonnen stans hebt kunnen gebruiken erbij.
Dank je wel voor je bijdrage aan onze challenge bij KIC!

Creatieve Groetjes, Kim (DT KIC)