Mijn lijst met blogs

donderdag 20 oktober 2022

Dubbele post: de Egel en Kerst

Een drukke dag op mijn blog vandaag ik laat verschillende kaartjes zien. Allereerst begin ik met de nieuwe uitdaging van de Egel, want die is vandaag weer begonnen. We willen graag taart of gebak op jullie creaties zien. Ik maakte een klein kaartje van 10x10. Van GerJanne kreeg ik een tijdje geleden en stempelsetje van SU. Daar zat deze taart bij. Gestempeld op het kaartje en ingekleurd. Een tekststempel er bij gezocht en toen vond ik het nog wat kaal. Daarop heb ik een klein vogeltje gestempeld omdat dit goed paste bij de tekst. Wij als team van de Egel zijn weer benieuwd naar wat jullie ervan maken. Ik kom zeker een bezoekje brengen
                                                                                     
Kijk eens welke gave prijs er is te winnen.!


Vandaag is het ook kerstkaartendonderdag waar ik graag aan mee doe. Ook dit is een klein kaartje van 10x10cm,  ik vind dit een leuk formaat om mee te werken.  De achtergrond is gemaakt van restjes van mijn project kaartjes. De schattige konijntjes zingen het hoogste lied en komen van een oude kerstkaart. De boompjes komen ook van de kaart en konden er goed bij. Wat hartjes die uit de rand komen, en fijne kerst van Crealies.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Van de allerlaatste restjes maakte ik deze  tag. De konijntjes komen ook van een oude kaart. Een randje, wat sterren, teksten koordje maken het af.
Alle kaartjes van mijn "project" zijn klaar, regelmatig laat ik de komende weken de kaartjes zien.
Tot zo, dan kom ik weer met een bericht.
Groet, Nelleke 

 

15 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een schattig kaartje met het vogeltje op de taart. Leuke challenge weer bij de Egel. Hopelijk lukt het mij deze keer wel om mee te doen.
Ook je kerstkaart en label zijn mooi. Leuk om te zien hoe je je oude kerstkaarten weer opnieuw gebruikt.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat drie mooie lieve kaarten. De bovenste met het kleine stempeltje is zo schattig. De kerstkaarten heb je ook zo leuk gemaakt van de restjes. Goed gedaan met deze mooie materialen. Inderdaad jammer om ze weg te gooien. Leuk om ze zo een nieuw leven te geven. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Wat een leuke kaarten allemaal.
Vooral de 1e vind ik erg mooi.
Groetjes Nicolette

Marja Sch zei

Wat een mooie kerstkaart en label heb je gemaakt.Jouw taartkaart is ook heel leuk geworden met zo’n vogeltje.Groetjes Marja

Anita van Deur zei

Helemaal top deze kaartjes. Leuke taart, lief kaartje met de zingende 🐰🐰, en een schattig label, knap met de restjes

Femminde zei

Oh jij bent lekker bezig zeg!! Van allerlei leuke kaartje weer hier. Super mooi gemaakt allemaal.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hee Nelleke, een lekkere taartkaart maar de gezellige kerstkaart steelt mijn hart. Zo'n lief plaatje verdient zeker een tweede ronde. Ook je tag is een toppertje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Drie keer mooi, het label vind ik super maar dat komt vooral omdat ik dol op konijnen ben ;-)

groetjes van Ank

Marijke zei

Dat zijn heel wat berichtjes op je blog! Leuk die kaart met een taart! Lekker CAS en voor een klein kaartje super leuk! Je kerstkaartje ook leuk gedaan met de reepjes erachter! Vind ik ook een leuk effect! Je tag ook een mooie met dit mooie plaatje! Een recycle plaatje ook altijd goed! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC en ik ben blij dat ik weer gewoon commentaren kan geven, was op vakantie toch een stuk moeilijker! Groetjes Marijke.

!neke zei

Heerlijke post weer , zelfs 2 !
Mooie kerstkaart en tag !
De kaart met vogeltje ook heel mooi!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Trudy zei

Je taartkaat is erg leuk en je kerstkaart en tag zijn super lief en schattig!
Groetjes Trudy

Diny zei

Je laat twee leuke kaartjes zien in je dubbele post Nelleke!
Wat een schattig label maakte je ook nog!
Groetjes Diny

Jantine zei

Jij hebt een drukke blogdag, Nelleke! Eerst een dubbele post en dan nog eentje voor Marianne Design ook. Je taartkaartje is leuk en je kerstkaartjes zijn ook plaatjes! Zo leuk hoe je weet te recyclen! En je gastdesigner kaart is ook hartstikke mooi.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

cass zei

Cute Christmas card and tag. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our Anything Goes, optional add a Stocking challenge

Anoniem zei

Wat een leuke kaartjes.
Die tekst is leuk van die verjaardag kaart
Groetjes Alice