Mijn lijst met blogs

donderdag 6 oktober 2022

Toch nog een kerstkaartje

Toch nog even een kerstkaartje vandaag. Als je elke donderdag een kaartje plaatst, is het raar als je dat niet doet. Afgelopen woensdag heb ik al wat geplaatst, nu dan toch nog eentje. 
Een projectkaartje deze keer. Ik was het zat en wilde dat ze klaar waren. Alle basiskaarten die klaar waren op tafel gelegd om te kijken wat k er mee kon doen. Mijn doos met gebruikte kaarten die ooit nog wel eens van pas komen erbij gepakt. Daar vond ik deze mooie afbeelding van een heerlijke kersttaart. Deze uit gestanst en daar achter een klein groen randje geplakt. 
Hulstblaadjes die iets lichter van kleur zijn, een strikje bovenaan en twee dwarse stukjes papier steken er aan weerszijden uit. 
Geen tekst die staat al op de basiskaart.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Tot een volgende kaart, en fijne dagen.
Groetjes, Nelleke 

 

11 opmerkingen:

GerJanne zei

Dat is een leuk kaartje geworden! Volgens mij heb ik deze niet meer, maar ik zal eens op zoek gaan!

Trijntje zei

Je heb5 een mooie kaart gemaakt. Met het plaatje uit je doos met oude kaarten. Leuk om zo een oude kaart een nieuw leven te geven. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Mooie kaart met de tekst achtergrond met de leuke topper uit je kaartendoos.

Daphne zei

Maar wel weer een leuke kaart erbij, ondanks dat je het zat was.
Goed idee, zo zonder tekst, want dat maakt het afgerond papier nog beter passend bij deze kaart.

Marjolein zei

Wat leuk gedaan, om de kaarten zo te recyclen. Het is een smakelijke kaart geworden :) Groeten Marjolein

Anoniem zei

Leuk gedaan Nelleke…en zo ook weer nieuw gemaakt van oud, top!
Fijn weekend alvast, groet Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart heb je met die smakelijk uitziende taart gemaakt Nelleke. Niet te zien dat je je project zat was hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marja kenter zei

Oh heerlijk om zo bezig te zijn. Daar heb ik nog niet aan gedacht om basiskaarten die al klaar zijn ook eens op tafel te leggen. Bedankt voor het idee Nelleke.
Het is een leuk kaartje geworden.
Fijne dag en liefs

Jantine zei

Hij is hartstikke leuk geworden Nelleke! Die taart is leuk en door de tekst op je basiskaart is het helemaal af!
Goed dat je zo doorzet met je project!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Helen zei

Great design - love all the details you've added.

Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

Helen x

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart!! Een heel fijn weekend.