Mijn lijst met blogs

donderdag 13 oktober 2022

Gnome op de kaart

Oeps het is al 22.30u en nog heb ik mijn kerstkaart voor vandaag niet geplaatst. Vanmorgen heb ik eerst foto's van kaarten gemaakt en opgeruimd. Aangezien ik op mijn kamertje aan de slag wilde, dacht ik het plaatsen komt wel. En zo was er iedere keer wat vandaag dat ik nog niet achter de computer kroop. Ook nu zat ik heel ingespannen te verven in de kamer met PSV op de achtergrond die nu met succes speelt.
Maar goed nu dan de kaart. Er is een challenge waar een gnome wordt gevraagd. Ik dacht aan de oplegvelletjes die ik ooit eens won en koos er eentje uit. Dit maal niet het bijpassende papier gebruikt maar het papier komt uit een blokje van CE. Dat is ook zo mooi en fris papier dat je daar helemaal blij van wordt.
De sketch heeft Erica van de Egel gemaakt en dat was zo fijn werken dat het kaartje in een mum van tijd klaar was. Het spreekt verder wel voor zich. Het witte randje is een rand stans van Crealies. Heel fijntjes is deze. De tekst is daar ook van. Als ik geen grote tekst wil pak ik gauw deze stans. 
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
AAA Cards: gnome  ( Ik denk dat het niet helemaal goed is, daar komt wel het idee voor mijn kaart vandaan)
ABC Christmaschallenge: Unusual Christmas Colour (Blauw)
PSV is inmiddels klaar ik druk op de knop plaatsen.
Fijne avond, nacht en dag!
Groet, Nelleke 

 

16 opmerkingen:

Angelique zei

Ik zag je kaart net nog verschijnen in mijn leeslijst. Mooie, frisse kerstkaart door het rood met lichtblauw. Gelukkig had je nog een knipvel liggen met deze leuke gnome.
lieve groetjes Angelique

Anita van Deur zei

Leuke gnome en je hebt gelijk het kaartje oogt heel fris in deze kleuren en is heel mooi!

Angélique zei

Een heel leuke kaart! Ik heb ook een kaart met die sketch gemaakt, het is een fijne. Die plaats ik volgende week wel.

Scraptastisch zei

Heel mooi plaatje en kaart Nelleke. Mij lukte het niet een kerst kaart af te hebben maar volgende week vast wel weer van de partij! Fijne dag verder,
xx Gerie

Annemarie en Merit zei

een hele leuke kaart heb je met de sketch gemaakt...
Lekker vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart met de gnoom. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

Jantine zei

Hele leuke kerstkaart met de gnome, Nelleke! Mooie kleuren heb je gebruikt, lekker fris!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marja kenter zei

Ik vind die gnomen zo leuk hè en de kaart is ook mooi geworden. Dat heb je snel gedaan en PSV heeft goed gescoord hoor ik net van Ed.
Leuke sketch ook. Ik ben opeens helemaal fan van sketchen. Ha, ha.
Fijne dag en liefs

Femminde zei

Wat een leuke kerstkaart met die gnome. (en de schets)
En ja het gaat bij jou net zoals het hier gaat. Vaak in de avond even tijd voor een blogpost. Ik zet hem dan meestal klaar voor de volgende ochtend.
Alvast een fijn weekend!!
groeten van Femminde

GerJanne zei

Die plaatjes zijn echt leuk! Je kaart is er mooi mee. En inderdaad hetzelfde papier uit dat pakketje van Craft Emotions.
Heb je Wim weer gevonden?😂

Kaartenkraam zei

Een mooie frisse kerstkaart is het, leuke afbeelding van die gnome!

groetjes van Ank

Angela zei

Ik herken dat Nelleke..... 'het blogbericht maken doe ik straks wel' en voor je het weet is de dag voorbij (zoals nu bij mij hahaha).
Je gnomekaart is een dotje! Leuke gnome.

Leuk te lezen dat jij ook PSV 'aanhanger' bent..... was Martin ook en indirect ik dus ook 🥰

Daphne zei

Wat een leuke kaart is dit.
Ik ben gek op Gnomes, ik vind ze altijd zo ontzettend leuk.

Aartje zei

Mooi vrolijk kerstkaartje Nelleke en het papier past perfect bij het plaatje
Groetjes Aartje

ÅsaJ zei

Sweet card! Thanks for joining AAA Cards! Hugs Åsa

Inkyfingers zei

Such a fun festive card and I love the little gnome.
Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.