Mijn lijst met blogs

maandag 31 oktober 2022

Uitdaging met Aartje 3

 
Het is 31 oktober, de laatste maandag van de maand. Vandaag plaatsen Aartje en ik weer de kaart van onze maandelijkse uitdaging. Dit maal bedacht ik de opdracht.
1. gebruik designpapier uit het pakket en mat dit op 2 lagen papier . Dit komt dan op de basiskaart en je hebt dan 4 lagen papier. 
2. Gebruik een plaatje uit het pakket , welke kies je zelf. 
3.Gebruik een ronde stempel uit het pakket en een bloemen stans naar keuze.
Ik gebruikte het vrolijke kikkerplaatje uit het pakket en maakte er een opkikkerkaartje van. Designpapier op groen en rood op de kraft basiskaart.  Het plaatje matte ik op kraft., en plakte ik schuin op de kaart. Wat vrolijke bloementjes gestanst . De stans is van MD. Tekst erbij en onder de tekst 2 ienenmienie hartjes geplakt. 
Als het kaartje klaar is verpak ik het gelijk in folie en doe er en envelop bij. Ik vond nog een mooie appelgroene envelop, en dat maakt het bij elkaar een fris geheel van.
Benieuwd wat Aartje gemaakt heeft? Klik dan even hier. 
Een fijne dag vandaag. Wat ik ga doen? Ik denk wel even naar buiten, het weer is nog zo mooi en natuurlijk weer even mijn hobbykamer in, het begint weer te kriebelen hoor!
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Ooh jou kaart is ook al zo lekker vrolijk. Ik hou van dit soort kaarten. Wil er ook weer eens mee bezig. Groeten Trijntje

Aartje zei

Wat leuk dat we deze keer dezelfde gedachtengang hadden, maar toch een heel verschillende kaart. Ik vond dit echt weer een leuke opdracht en jouw kaart lekker kleurrijk.
Groetjes Aartje

Femminde zei

Wat een super leuk kaartje is het geworden!! Super om elkaar zo uit te dagen.
En het is hier ook een mixje geworden van buiten aan de klus en even stempelen.
Leuk om je even in het echt te zien zaterdag.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Diny zei

wat een gave kaart Nelleke!
Groetjes Diny

Henriët zei

Een hele vrolijke opkikkerkaart!
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Prachtig kaartje Nelleke, fijn dat het weer begint te kriebelen.

Groetjes Hermien

Marfien zei

Vrolijk kaartje, daar word je blij van

Ellen zei

Hele leuke kaart Nelleke en zo vrolijk ook…top! Kikkers doen het altijd goed hè!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Het is een heel leuke kaart en inderdaad fris. Dat schreef ik ook al bij Aartje. Komt vast door de kleur groen van de kikkers.
Leuk elkaar zo uit te dagen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke opkikker-kaart Nelleke, leuke frisse kleuren inderdaad.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

En lekker vrolijk opkikker kaartje.
Wat een goed idee trouwens om het meteen in folie te doen en een envelop erbij te zoeken, héél handig als je het ineens nodig hebt om te versturen.