Mijn lijst met blogs

donderdag 8 december 2022

3x 10x10 kaartjes


Omdat er nog heel wat kerstkaarten in concepten staan, laat ik vandaag weer een serie kleine kaartjes zien. Er zijn er ook nog wat in de maak, die post ik tussendoor. 
Deze kaartjes zijn 10x10. Een leuk formaat vind ik zelf. Deze 3 zijn weer projectkaartjes, met papier wat uit een pakketje van de Aldi kwam en hier al jaren ligt. Uiteindelijk heb ik er 37 kaarten mee gemaakt. Grotere en kleintjes zoals deze. Ze liggen nu allemaal uitgestald en het is een feestje om naar te kijken. En eigenlijk ben ik er ook wel trots op op al die fleurige kaarten. En nu aan het schrijven om ze op tijd de deur uit te doen. Bij deze heb ik een oude kaart gebruikt. Ik vond het plaatje zo schattig en lief dat het op de kaart mocht. De sticker is van Pronty.
Challenges:
CHCC: alles mag
Bij dit kaartje heb de gestippelde strookjes andersom geplakt, nu boven en onder.  Dit ingekleurde tafereeltje op mica mocht ook weer op de kaart en is echt al heel erg oud. Sticker is van Pronty.

Op een gegeven moment wist ik het allemaal niet meer zo goed. Van een mooie afbeelding van een kaart heb ik een kerstbal gemaakt dmv een ronde stans. Tekst staat er al op. Eigenlijk ook helemaal voldoende.
Tot een volgende kaart.
Groet, Nelleke 

 

20 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt ! mooi
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Een hele leuke serie!
Groetjes, Caroline

Epie zei

Superleuke serie 10 by 10 kaartjes heb je gemaakt ..
Fijne dag en gezellig dat je deze week meedoet bij 52WTC
Groetjess Epie DT52WTC

Anita van Deur zei

Het zijn leuke kaartjes die je laat zien!

Sarah zei

Leuk! Zo'n reeks maken en alles op gebruiken geeft veel voldoening en zeker als je ze dan allemaal samen ziet.

Annemarie en Merit zei

geweldig leuke serie.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerst/winterkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Wat drie leuke kaarten. Vrolijk! . Fijn om zo je oudere spullen op te maken. Succes met het schrijven. Ik ben er ook mee bezig. Best een klus. Groeten Trijntje

Femminde zei

En je hebt er weer een leuke serie bij!! Mooi gedaan.
Succes met kaarten schrijven.
Fijne week !!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Leuk die kleine kaartjes! En wat heb je dat leuk gedaan met die oudere spulletjes die er al lagen. Ik laat ze dan maar weer liggen! Goede voornemen voor het nieuwe jaar eerst eens alles opmaken en weg werken! Kijken of het lukt! haha! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een mooi trio en die eerste heeft inderdaad een heel lief plaatje.
Ziet er heel feestelijk uit Nelleke.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Elle-Jeanne zei

Leuke serie kerstkaarten Nelleke.
Echt gezellig al die vrolijke kerstkaarten.
Groetjes Elle-Jeanne

marian zei

Mooie kaartjes hoor.
Groetjes van Marian.

marja kenter zei

Het zij. Alledrie schattige jaartjes. Leuk is dat hè als je zo lekker bezig bent.
Liefs en groetjes

Jantine zei

Heel leuke kaarten weer, Nelleke. Ik vind het zo knap, al die projectkaartjes. Het plaatje op de bovenste herken ik van vroeger, inderdaad heel schattig.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

Wat een vrolijke serie kaarten laat je vandaag zien. Erg leuk.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hoi Nelleke, wat een gave kaartjes zijn het! Inderdaad vrolijk. En dat formaat vind ik ook altijd erg leuk. Die kerstbal vind ik heel goed bedacht.

Daphne zei

Wat leuk zeg.
Je bengt mijn op een idee met de Kerstbal gemaakt van een oude kerstkaart.

Angélique zei

Het zijn 3 mooie kaarten geworden, ik vind de laatste het mooist.

Sarah - Crea S zei

Drie hele mooie kaartjes! En wat een goed idee om een kerstbal te maken van die oude kerstkaart!

Diny zei

Wat een leuke serie kaartjes is dit Nelleke!
Een beetje late reactie....maar donderdag kwam het er niet van!
Groetjes Diny