Mijn lijst met blogs

zaterdag 24 december 2022

Kerstkaarten met prikwerk, 25 december



Vrede

Pax

Paix

和平

Peace

Sjalom

Kedamaian

Paz

Vrede in allerlei talen wens ik jullie toe.
Deze tekst zat in de kaarten die ik verstuurde geplakt. 
Toen ik deze bedacht en maakte wist ik nog niet hoe de Vrede nog zover te zoeken is.
Nog 3 kaarten gemaakt met prikwerk van Thomas. Het papier kocht ik 2e hands en er zaten mooie bijpassende plaatjes bij. De eerste kaart doet met de uitdaging van 2 sisters on the blog mee, daar vragen ze hulstbladeren op de kaart.
Een mooie en liefdevolle Kerst gewenst.
Tot maandag dan ben ik er weer!
Liefs, Nelleke 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten Nelleke, gezegende kerstdagen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaarten Nelleke en het lijkt wel of er steeds minder tolerantie en vrede is. Maar blijven hopen en wensen is nooit verkeerd toch? Ik doe mee :)
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Mooie kaartjes en we blijven hopen dat er toch vrede komt.....
Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Caroline DT

Nicolette zei

Vrede zou een mooie start van 2023 zijn....
Mooie kaarten Nelleke.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT