Mijn lijst met blogs

donderdag 15 december 2022

Kerstkaartendonderdag

Weer 2 kaartjes vandaag. Bij de eerste heb ik de helft van de basiskaart de embossing mal gebruikt. Daarop kwamen de laatste strookjes van mijn project. Het leuke plaatje van een oude kaart gestanst en dit gemat op groen. Een tekst, strikje en sterretjes om het af te maken. 
Ook de basis van deze kaart is al een oudje die ik dit jaar allemaal gebruikt heb. Ook hier weer een oude kaart gebruikt en gemat op groen. Een mooie poinsettia om het af te maken en wat sterretjes erbij.
Dank je wel voor de reacties op het kaartenoverzicht. Ik moet bekennen dat dit nog maar de helft was, er zijn rond de 100 kaarten de deur uitgegaan. Toch wel schrikken zoveel. Of ik het volgend jaar zo weer doe weet ik nog niet, ik zorg altijd wel dat er kant en klare kaartjes achter de hand heb.
Maar als je weer bezig bent is het ook weer zo leuk om te doen. 
Gisteren was het eerste "knutselcafé" bij mij thuis. Met z'n vijven zaten we gezellig rond de tafel. Koffie, thee en wat lekkers erbij. Ieder deed zijn eigen ding. Gezellig was het en er werd heel veel gekletst en onder tussen ook nog gekleurd, geknipt en geborduurd.
De kerstkaarten komen binnen, een feestje om naar de brievenbus te lopen. Ik probeer bij iedereen langs te komen voor een bedankje, je ziet me wel een keer verschijnen.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Een fijne dag en geniet van de stralende zon en mooie wereld.
Groet, Nelleke 

17 opmerkingen:

Angela zei

En óf het gezellig was gisteren Nelleke. Dankjwel voor je gastvrijheid!
Jij bent écht een kei in recycelen van spullen. Geweldig! Het resultaat zijn weer 2 prachtige kerstkaarten!
xxxAngela

Diny zei

Twee leuke kaartjes Nelleke!
Wat een mooi plaatje van de kerst sokken.
Groetjes Diny

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kerstkaarten Nelleke.
Wat een leuke plaatjes heb je gebruikt.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Ik sluit me bij Angela aan Nelleke, knap hoe je dat steeds voor elkaar krijgt! Ik bewaar wel kaarten voor *je weet maar nooit* tot nu toe nog nooit iets mee gedaan dus chapeau! De uurtjes vlogen om gisteren, heb al weer zin in de volgende keer in je zonnige warme kamer!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kerstkaarten Nelleke. Was dat creatieve café bij jou? Wat gezellig en een leuk initiatief, jammer dat je zo ver weg woont hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kerstkaarten Nelleke!
Groetjes Antje

Ans Gilbert zei

De eerste komt me bekend voor, die viel gisteren bij mij op de mat, dankjewel voor deze mooie kerstkaart. Ook je tweede kaart is leuk geworden,
Ik heb het dit jaar bij 80 kaarten gehouden, meer dan genoeg voor mij en het versturen kost ook een boel geld,
Groetjes,
Ansx

!neke zei

Hele mooie kaarten !!!!
En leuk je knutselcafé!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Henriët zei

Wat een gezellige kaarten! Leuk om met de plaatjes van de oude kaarten weer iets moois te maken.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

2 hele leuke kaartjes, hihi was al aan het surfen geweest toen ik het las bij GerJanne nieuwschierig waar het knutsel cafe was bij jouw dus super toch leuk idee!

Jantine zei

Mooie kaarten, Nelleke! En wat een leuk idee, een knutselcafé!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angélique zei

Mooi hergebruik, je hebt er twee mooie nieuwe kaarten van gemaakt.
Zo leuk zo samen creatief bezig te zijn en daarbij gezellig kletsen!

GerJanne zei

Het was zeker gezellig en relaxed! En oh sorry, ik zie nu knutselcafe, ik noemde het op mijn blog Creatief Café... nou ja, komt wel op hetzelfde neer natuurlijk.
Je kaartjes zijn weer leuk. Heelrijk als je er genoeg hebt. Ik heb zelfs over...

Angélique zei

Dankjewel voor je mooie vrolijke kerstkaart!

Anoniem zei

Volgens mij had ik hier al gereageerd! 🤷‍♀️ Ze zijn supermooi Nelleke met een warme uitstraling!
Gezellig zo’n creatief café…jammer dat het zo ver weg is anders kwam ik ook eens langs hihi!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Colien zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, slim om materialen te recyclen! Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog en bij 52WTC.
grtz Colien

Nelly zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de kerstsokken erop. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-SCB.
Fijne jaarwisseling.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)