Mijn lijst met blogs

vrijdag 6 september 2019

Beterschap

Aan het begin van de zomer won ik bij Angela : Mijn hobbyhonk. Ik werd gevraagd om gastdesigner te zijn. En natuurlijk doe ik dat. Het thema voor de huidige uitdaging is Beterschap. Voor mij reden om mijn fruit stansjes van Marleen en letterbord van Marianne Design te gebruiken. Wat zijn ze mooi he? Zo leuk ook om mijn restjes in te duiken en daar het fruit van te maken in de kleuren die ik wil.
Zo zijn de druiven van de binnenkant van een theedooosje gemaakt en de peer van een infomapje met  mooi stevig papier. Een kikker om je op te kikkeren, ook van MD. Nog een paar bloementjes erbij, de hartjes gevuld, en wat van dat paarse vulsel her en der opgeplakt. Wat het moet voorstellen? Ienemiene bloementjes of toch fruitvliegjes? haha, ik weet het niet,  jij mag het zeggen of denken.
De uitdaging duurt nog tot en met 15 september, dus je hebt nog alle tijd om mee te doen.  
Nu mijn naaiwerk afmaken, de naaimachine staat al de hele week op de tafel.... Soms is de stap groter dan het doen. Het heeft al wel geresulteerd dat Lieke haar eerste naai ervaring heeft gehad. Ze had een opdracht voor school (creatieve vaktherapie) En het is daar net als mix media: het kan niet mislukken. Ze wil ook weer  meer met verfjes en krijt gaan doen, dat zal leuk zijn als we samen kunnen knutselen.
groet, Nelleke 

15 opmerkingen:

lenywim35 zei

Dan ben ik de eerste maar, die reageert. Dit is met recht een opkikkertje geworden Nelleke. En..... zeker net zo fraai, als de fraaie kaart, die ik bij thuiskomst van de camping van je mocht ontvangen. Ik heb je al een mailtje gestuurd, dat die goed was aangekomen. Maar hierbij nog een keer. Zelf kaarten maken is voorbij tot ijn grote verdriet. Ik heb net de 60 jaar kaarten maken gehaald Sept 1959 was ik er mee begonnen, toen ik zwanger was van Hans, maar dat is iedereen wel bekend, denk ik. Het gaat echt niet meer. Gelukkig kon ik een box vol met van alles meegeven aan Nancy. Heb nog wel 10 boxes vol. Maar op mijn blog kan je er ales over lezen. Heb nog steeds hoop, dat ik niet blind ga worden. Zonder hoop geen toekomst. Maar iets creeren is over.
Nelleke geniet net zo van het creeren van kaarten als ik al die jaren heb gedaan en nogmaals bedankt voor je lieve aandacht. grts leny

Joanne kramer zei

Wat een super leuke beterschapskaart. Je hebt mooie materialen gecombineerd! hier ga je iemand mee opvrolijken! groetje Joanne

Jantine zei

Heel mooi beterschapskaartje. Ik hoop toch niet dat het fruitvliegjes zijn, wat een gedoe met die beestjes...
Veel succes met de naaiklus.
Groetjes
Jantine

Scraptastisch zei

Wat super leuk bedacht Nelleke een hele gave gastdesigner kaart!!! Succes met je naaiwerk!!!
xx gerie

Angela zei

Nogmaals bedankt dat je gastdesigner wilde zijn Nelleke! Hier is de kaart al net zo prachtig als op mijn blog hahaha!
Een heel fijn weekeinde.
grt Angela

Daphne zei

Djt is nou echt een opkikker kaart!!
De kleuren van het fruit zijn erg mooi, de banaan is net echt met het gemĂȘleerde schilletje en de druiven zijn mooi donker van kleur.
Ik kan na hert ken van je tekst ineens niks anders verzinnen voor de stipjes.... fruitvliegjes, 100%.
Wat een vervelende beestjes zijn dat zeg😊, maar zo op je kaart vind ik ze wel schattig.

Ellen zei

Als je hier niet van opknapt...dan weet ik het niet! Super gaaf kaartje Nelleke en jij weet wel raad met de restjes...top!
Succes met de naaiklusjes en fijn weekend!
Groet Ellen

Anneli JÀÀtteenmÀki zei

Hallo vrienden mijn naam is Tomas Menovsky, ik kom uit Brussel, ik ben hier om het goede nieuws aan de behoeftigen te verspreiden.
Ik was depressief toen mijn vrouw me verliet voor een andere man omdat mij werd gevraagd te stoppen met werken omdat ik kanker had en ik blut werd. Ze nam mijn enige dochter weg, dus mijn enige optie was om te sterven, ik probeerde haar te bellen, maar ze negeerde me, ik stuurde haar sms-berichten en plotseling antwoordde ze en zei me dat ik haar niet meer moest bellen of sms'en, op een dag neem ik contact op met een vriend van mij op Facebook en ik legde alles aan hem uit en hij vertelde me ook dat hij dezelfde problemen eerder had en hij stelde me voor aan een spell caster genaamd Doctor osagiede, hij stuurde me zijn persoonlijke e-mail, ik nam contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com en hij beantwoordde me snel ik legde mijn problemen aan hem uit en hij vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij dat voor zoveel mensen heb gedaan dat ik een man ben die nooit in betovering geloofde, maar ik besloot het te proberen, hij verzekerde me 24 uur om de spellen en me ook genezen van de kanker en me een betere baan geven en plotseling stuurde hij me de medicijnen voor mijn ziekte, ik nam het slechts 2 dagen en ik was vrij, ik geloofde mijn ogen nooit de volgende dag, iemand klopte op mijn deur en ik verwachtte niemand die dag plotseling, het was mijn vrouw, zij in tranen en ik kon het niet verdragen, smeekte ze bij mij en vroeg om mijn vergeving. Ik kreeg meteen een telefoontje van mijn bedrijf waar ik jaren heb gewerkt. Ik werd gepromoveerd als manager van Paragon Company in de VS, help me alsjeblieft, dokter Osagiede voor alles herstellen wat ik eerder verloren heb, zal ik iedereen die hulp nodig heeft, adviseren om contact op te nemen met arts osagiede via zijn persoonlijke e-mail op doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp op +2349014523836 bedankt God zegene diegenen die de tijd nemen om deze getuigenis te lezen veel geluk

Anneli JÀÀtteenmÀki zei

Hallo vrienden mijn naam is Tomas Menovsky, ik kom uit Brussel, ik ben hier om het goede nieuws aan de behoeftigen te verspreiden.
Ik was depressief toen mijn vrouw me verliet voor een andere man omdat mij werd gevraagd te stoppen met werken omdat ik kanker had en ik blut werd. Ze nam mijn enige dochter weg, dus mijn enige optie was om te sterven, ik probeerde haar te bellen, maar ze negeerde me, ik stuurde haar sms-berichten en plotseling antwoordde ze en zei me dat ik haar niet meer moest bellen of sms'en, op een dag neem ik contact op met een vriend van mij op Facebook en ik legde alles aan hem uit en hij vertelde me ook dat hij dezelfde problemen eerder had en hij stelde me voor aan een spell caster genaamd Doctor osagiede, hij stuurde me zijn persoonlijke e-mail, ik nam contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com en hij beantwoordde me snel ik legde mijn problemen aan hem uit en hij vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij dat voor zoveel mensen heb gedaan dat ik een man ben die nooit in betovering geloofde, maar ik besloot het te proberen, hij verzekerde me 24 uur om de spellen en me ook genezen van de kanker en me een betere baan geven en plotseling stuurde hij me de medicijnen voor mijn ziekte, ik nam het slechts 2 dagen en ik was vrij, ik geloofde mijn ogen nooit de volgende dag, iemand klopte op mijn deur en ik verwachtte niemand die dag plotseling, het was mijn vrouw, zij in tranen en ik kon het niet verdragen, smeekte ze bij mij en vroeg om mijn vergeving. Ik kreeg meteen een telefoontje van mijn bedrijf waar ik jaren heb gewerkt. Ik werd gepromoveerd als manager van Paragon Company in de VS, help me alsjeblieft, dokter Osagiede voor alles herstellen wat ik eerder verloren heb, zal ik iedereen die hulp nodig heeft, adviseren om contact op te nemen met arts osagiede via zijn persoonlijke e-mail op doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp op +2349014523836 bedankt God zegene diegenen die de tijd nemen om deze getuigenis te lezen veel geluk

Nicolette zei

Het letterbord is erg mooie Nelleke. Je hebt er een leuke beterschapskaart van gemaakt.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Je bent lekker aan het recyclen geweest! Heel mooie en vrolijke beterschapskaart. En de kikker erbij, helemaal leuk!

GerJanne zei

Oh en die fruitvliegjes.... hihihi....het was hier afgelopen zomer bar en boos! Dus wat dat betreft zouden ze het zomaar kunnen zijn!

Marjan zei

Ah, die is leuk zeg!! Heel vrolijk kaartje en voor mij zijn het fruitvliegjes, die kikker kijkt niet voor niets zo blij :)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een supervrolijke kaart Nelleke, leuke frisse kleuren en een grappige kikker. Dat fruit is toch wel erg gaaf..mmm
Lieve groetjes Miranda

Unknown zei

Help me Dr. Isikolo te vieren voor zijn grote hulp. Ik ben een van die mensen die zei dat ik nooit een helderziende of een goochelaar of wat dan ook zal bellen om me met mijn problemen te helpen - het minst van al mijn liefdesproblemen, maar ik bereikte het punt waarop ik wist dat ik wat begeleiding nodig had, en ik ben zo blij dat ik deze man gevonden heb die Dr. Isikolo heette. Toen ik David bijna verloor in een van onze domme gevechten en constante ruzies (hij maakte het uit met mij), dacht ik dat ik alles had verloren. ik huil de hele dag en denk dat hij nooit meer bij me terugkomt. ik heb zoveel getuigenissen gelezen over Dr. Isikolo liefdesbetovering, hoe hij helpt om ex-minnaar terug te brengen. Ik e-mail hem snel. en krijg ook mijn man terug met zijn liefdesbetovering. En toen ik het meest wanhopig was, profiteerde hij niet van mij. Je hebt een zeer goede service geleverd aan iemand die echt in nood is. Ik weet niet hoe je het hebt gedaan, of hoe deze magie werkt, maar alles wat ik weet is, HET WERKT en mijn man keerde terug naar mij binnen 48 uur zoals hij me beloofde !! David, mijn man en ik zijn gelukkig weer samen en ik zal Dr. Isikolo altijd dankbaar zijn. email hem voor alle soorten hulp is zeer capabel en betrouwbaar voor hulp isikolosolutionhome@gmail.com of je kunt hem ook Whatsapp op +2348133261196