Mijn lijst met blogs

vrijdag 20 september 2019

Hallo! Gefeliciteerd

Om te beginnen wil ik Lisanne welkom heten op mijn blog. Fijn dat je volger bent geworden.
Ik ben al bij jou geweest en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging bij de Egel.
Een recept deze keer.
* Een schoteltje kraft.
* Kopje roze
* Schepje kant
* Toefje bloemen
In deze post laat ik zien wat ik gemaakt heb.
Zo uitgebreid als wat ik gemaakt hebt hoeft natuurlijk niet, maar we willen wel alle ingrediënten van het recept op jullie kaart zien.
Ik maakte het mij wat moeilijk, maar ja als je bezig bent maak je het af. Ik ben erg aan het modderen geweest voor de sluiting, nog niet helemaal zoals ik wilde, maar acceptabel.
Ik maakte het boekje voor de uitdaging van Be Challenged. De eerste foto is de voorkant Deze heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch van Tuesday Morning sketches. Het plaatje dient al sluiting, als je het openklapt vouw je het open en zie je de binnenkant. Dat heb ik met een stuk kraft bevestigd wat naar achteren doorloopt.
Dit is de binnenkant. Bij DCL vragen ze en kaart met een versierde binnenkant. Dit heb ik er van gemaakt. Doosjes, kant, bloemen en kraft. Alles in het roze gemaakt naar het recept van de Egel uitdaging.
Als je het strikje losmaakt en het plaatje weg klapt, zie je dit. Vrienden van ons zijn eind van het jaar 40 jaar getrouwd, je ziet hun namen en bloemen. Deze zijn van MD.
Aan de achterkant van het plaatje wat als sluiting dient, plakte ik deze tekst. Dat idee heb ik een klein beetje afgekeken bij GerJanne die zoiets maakte in een kaart voor Wim.
De linkerkant 2 doosjes met klep, met een prachtige metalen bloemen van de Egel. Het merk weet ik niet meer, Craft Emotions? De bloemen zijn gemaakt met 2 stansen van MD.
Ook hier weer kant gebruikt.
De rechterkant. Afgezet met kant en hier ook weer een plaatje gebruikt. Deze komen overigens van een vel plaatjes van Studio Light.
Wij zijn weer benieuwd wat jullie gaan maken de komende weken.
Ik vond het een leuk project om aan te werken, al was ik ook erg blij dat het klaar was. Lees: ik was het zat. Haha. Nu het klaar is ben ik er blij mee. Vooral ook om ook eens wat anders te maken dan alleen kaarten. En we hebben al iets moois om cadeau te geven.
Doen jullie mee?
Groetjes, Nelleke 

15 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wauw! daar zit werk in. Wat is ie mooi. groetjes Joanne

Nicolette zei

Ziet er prachtig uit! Leuke challenge.
Groetjes Nicolette

Jantine zei

Leuke challenge met zo'n recept. Je hebt er iets heel moois van gemaakt!
Groetjes
Jantine

Henriët zei

Mooi Nelleke!! Je hebt er een heel kunstwerk van gemaakt. Echt geweldig als je zoiets cadeau krijgt.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige creatie en superleuk om cadeau te geven/krijgen Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Je hebt er veel werk van gemaakt Nelleke!..maar met een super resultaat het is prachtig geworden.
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Wauw wat heb jij een mooie voorbeeldkaart gemaakt voor de Egel. Sjonge, een heel werk, maar dan heb je inderdaad een mooi cadeautje oor jullie vrienden!
Dit zijn van die leuke dingen om te maken als jet het gevoel hebt dat je er de tijd voor kunt nemen..

Daphne zei

Zo!!!!
Prachtig project!
Wat een werk, maar oh zo mooi.
Als ik met zoiets bezig ben kan ik mezelf daar helemaal in verliezen.....of beter gezegd, mijn gevoel en liefde in kwijt.
Het is heerlijk om zoiets te maken, maar als het af is, ben je heel blij en begin je voorlopig niet meer aan zoiets😉.
Wat heb je veel mooie extra's toegevoegd en alles mooi afgewerkt.
Lekker gevoel dat dit al klaar ligt voor eind van het jaar, toch?!

Nicole Parmentier zei

Ik kan me voorstellen dat het een hele klus was Nelleke! Maar het resultaat is er ook wel naar. Wat een feestje is deze kaart! Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Debbie zei

Beautiful!! Your friends will love this!!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That

Annerieke zei

Ohh wat een mooi projectje Nelleke, super leuk gemaakt. Ik herken dat hoor, dan ben je er een tijdje mee bezig, maar op een gegeven moment is het gewoon genoeg hè ;-).

Femminde zei

Wat een super leuke kaart Nelleke!! Dat roze met kraft is zo mooi bij elkaar. t'Is wel even een werkje maar dan heb je ook wat.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooie kaart Nelleke, er is veel op te zien! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Marjan zei

Zo zeg, wat een rijk versierde kaart, heel mooi gedaan. Ik vind het zo al een cadeautje op zich. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Nelleke.

Ellen zei

Wat een leuke kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen