Mijn lijst met blogs

woensdag 25 september 2019

Kleurenkaartteam: heart & soul


Afgelopen zondag zijn Lieke en ik aan het kliederen geweest met Distres inkt , inktspray en ecoline.
Lieke had een opdracht voor school, ik wilde een achtergrondje voor het kleurenkaart team.
Ik maakte er meerdere. Gisteren heb ik deze 3 kaarten gemaakt. Met de andere achtergrondjes ga ik zo aan de slag, vandaag een lekker een hele vrije dag, gisteren werkte ik onverwacht een paar uur.
Deze kaarten zijn gemaakt met inkt spray van Ranger in de kleuren Red Pepper en Butterscoth.
Hier heb ik rechtstreeks op het papier gespoten. Daarop met fired brick oxide via een grunge stencil van Sandra hobbyshop. Zij ontwerpt en maakt ze zelf. Boven en onder wat zeewier van de mermaid set van MD. Dit 2x gedaan met zwart en fired brick. Daarna de stempel van het zeepaardje.  Sommige lijnen iets bewerkt een tekst en wat glitters.
Nadat ik rechtstreeks op de kaart gespoten had, lag er nog inkt naast de kaart. De 2 volgende kaarten heb ik gedept. Bij deze lag er nog meer inkt op de plaat als de onderste.
Daarop heb ik de grungestencil weer gebruikt met fired brick. en de gele harte zijn van SL
Met age mahonie distress inkt de stempels gezet en hier en daar een klein achtergrond stempeltje.
Een fijn randje met de pen om de kaart heen getekend, dit ook in de boom en hartjes gedaan.
Van de laatste restjes kwam dit achtergrondje. Het is meer oranje geworden en je ziet haast geen geel.
Daarop bloemenstempels gezet. Save de memories zat aan een stempeltje met een fotocamera. Ik heb het er af geknipt, zo kan ik het veel vaker gebruiken en ook los van de camera. Deze gaat als condoleance kaartje weg.
Tot kijk op jullie blog.
Groetjes, Nelleke

29 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaarten in mooie kleuren. geniet van je vrije dag. groetjes Joanne

Margo zei

Wat een prachtige reeks ! Echt heel leuk gedaan !
Groetjes
Margo

Claudia's kaartjes zei

super tof voor de KKT
Superleuk kaartje. Echt mooi
Very beautiful card, you made
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaarten Serie! Mooie warme kleuren heb je gebruikt en leuke stempels gekozen

Hobbygroet Lisanne

Colien zei

Mooie serie, lekker gekliederd met tof resultaat!
grtz Colien

Annemarie en Merit zei

een schitterende serie kaartjes heb je gemaakt!!
prachtig met deze kleuren.

liefs Annemarie en Merit

martina's kaartjes zei

leuke kliederkaartjes werden het ! helemaal mooi zijn ze geworden
bedankt voor je deelname (alweer) deze maand, fijn !
Nog een fijne dag,
grtjs, martina

Marijke zei

Wat heb je dat mooi gemaakt! Die kliederkaarten worden juist het mooist!Super die eerste met al dat rood! die vind ik het mooiste geworden maar de andere zijn ook mooi hoor! Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Hele mooie kaartjes, het zeepaardje is enig!!

Groetjes, Anita

Femminde zei

Wat super leuk allemaal Nelleke!! Tof om zo samen met Lieke aan de slag te gaan.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Mooie resultaten van je "geklieder", Nelleke. Heel gaaf!
Groetjes,
Jantine

gerrie zei

Mooie kaarten geworden met deze achtergrond voor KKT.Groetjes Gerrie.

karin zei

Mooie creaties in de KKT kleuren met deze achtergrondjes.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie serie in warme kleuren Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Petra-loves-paper zei

Ooh wat heb je dit allemaal mooi gedaan! Groetjes Petra

Ans S. zei

Prachtige serie kliederkaartjes heb je gemaakt in de KKT kleuren.

Groetjes Ans

Creatiels zei

Leuk geklieder, zoals je dat zelf noemt en zo maar eventjes drie mooie kaartjes gemaakt. Knap gedaan

Nancy zei

Hey Nelleke,

Drukke werkdag en lange file overleefd, opgeruimd en nu met een tas thee mijn blogrondje doen... Wat maakte jij mooie kaarten in de kleuren van deze maand...

Liefs,
Nancy

Marfien zei

toffe kaartjes Nelleke, ze zijn goed gelukt, het is toch iedere keer weer een verrassing wat het wordt
De kringloopwinkel komt (na 40 jaar) in plaats van de halfjaarlijkse rommelmarkten van de kerk en de opbrengst is voor het onderhoud

Sarah zei

Wauw. Knap gespeeld met de materialen.
De laatste vind ik mooiste. Die is subtiel. En dat tekstje knipte ik ook los, leuk op deze sterkte kaart. X

marja kenter zei

Ze zijn alledrie erg mooi, wat leuk dat je net dezelfde kleuren zulke heel verschillende kaarten hebt gemaakt. Creatief hoor.
Groetjes

Gerrina zei

Wat actief zo veel! Mooi die achtergronden! Dank dat de 1e bij mij favoriet is; mooi dat zeepaardje.../ Groetjes, Gerrina

Nancy Soetaert zei

je bent ook heel creatief bezig geweest! leuk hoe je met je inktrestjes ook nog zo'n mooie achtergronden kon maken!
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Een dagje te laat, maar natuurlijk kom ik nog even kijken wat jij met de kleuren van het KKT gemaakt hebt. En je hebt er maar liefst drie. Mooie achtergrondjes en dan staan zwarte stempels er heel goed op.
En als rood en geel zich gaan mengen...inderdaad. lijkt meer oranje, maar wel mooie warme kleuren.
Werk ze vandaag!

Margreet zei

Wat een supermooie kaartjes zijn dit geworden, Nelleke!
xxx Margreet

Rosina zei

Heel mooi deze herfstkaartjes Nelleke
Zal vast gezellig geweest zijn zo samen aan de klieder
Het resultaat mag er wezen...TOP!!

groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige achtergrondjes voor deze kaarten! Drie maar liefst, dat schiet lekkere op! Ik had nog nooit van de naam Lieuwe gehoord maar als ik er één tegen kom krijgt hij mijn leeuwenkaart hoor! ;-)

Daphne zei

3 hele verschillende kaartjes, maar oh zo leek.
Ik vind de eerste echt super mooi, die kleuren zijn prachtig.

Daphne zei

Gezellig hè, zo samen knutselen.