Mijn lijst met blogs

zondag 30 januari 2022

Liefde en vrienschap

Dank je wel voor alle lieve woorden en wensen. Ik geniet nog na van alles. Gisteravond kwamen GerJanne en Peter om te borrelen en bij te praten. Nou aan gespreksonderwerpen geen gebrek. De tijd vloog om, en na alle hapjes en eigen gemaakte kippen soep stapten ze weer op de fiets naar huis.
 Liefde en vriendschap is het thema van de uitdaging die bij Knutsels en Kadootjes begint. Omdat ik winnaar was de vorige maand ben ik nu gastdesigner. En hier is dan mijn kaart. Omdat ik wat borduur stansen heb vond k het leuk om een hart te borduren. Ik vond nog heel mooi garen om te gebruiken, en dat was eigenlijk best wel snel klaar. Het afwerken koste meer tijd denk ik. Uiteindelijk heb ik borduur voorbeeld gelift, wat dingentjes van Trijntje gebruikt (inkten van randen), en wat van mij zelf. ( embossen)
Op een rode basiskaart een wit stuk door de embossing gehaald. Met de bijgeleverde harten stansen, verschillende harten gestanst. Bovenaan een een koord met tabel en tekst 40 erop en wat kleine hartjes.
Hij zal  gaan naar een familieleden die dit jaar 40 jaar getrouwd zijn.
Kijk vooral bij Knutsels en Kadootjes naar de andere voorbeelden en doe gezellig mee!
Groetjes, Nelleke 
 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw prachtige voorbeeldkaart Nelleke, mooie kleuren en het geborduurde hart is top, fijne zondag.

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Nelleke. Zeker borduren is Een!.. maar dan komt het maken van de kaart nog en dat is best een dingetje. Jouw kasrt is supergoed gelukt. Ik vind hem Prachtig! Mooi met de andere hartjes erbij. De ge-emboste achtergrond maakt het mooi. En de randen bezinken een keuke afwerking. Groeten Trijntje

Marja zei

Superleuke kaart heb je gemaakt als gastdesigener Nelleke!
Leuk met het borduurwerkje erop.
Wat was je verwend met alle kaartjes ...heel mooi om ze allemaal bij elkaar te zien.
Groetjes Marja.

Angélique zei

Een heel mooie kaart, met liefde en veel plezier gemaakt zo te zien. Ik vind het grijze hart zo goed gekozen tussen het wit en het rood, erg mooi.

Henriët zei

Super leuke kaart met het geborduurde hart. De andere harten en de embossing maken het helemaal af.
Jij bent goed verwend met een mooie spandoek en heel veel kaarten voor je pensionering. En nu genieten van je vrije tijd.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Verrassend leuk, dat geborduurde hart.
Het touwtje bovenaan vind ik ook erg mooi, post heel goed bij de kaart.
Vriendschappen zijn zo waardevol.

Colien zei

Heel mooie kaart, prachtig met het geborduurde hart!
Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn bij KenK.
grtz Colien

Diny zei

Wat fijn dat je nog zo lekker nageniet van alles Nelleke.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt....leuk gedaan met het geborduurde hart!
Groetjes Diny

Marfien zei

lief kaartje en ook nog met liefde gemaakt . . .
Geniet van je kaarten en papiertjes

Aartje zei

Prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt Nelleke. Heel mooi.
Leuk dat jullie zo'n gezellige avond hadden.
Groetjes Aartje

GerJanne zei

Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn. Je kaart is super! Prachtig geborduurd en erg leuk voor een huwelijksdag.

Femminde zei

Wat een super mooie kaart voor de challenge!! En fijn om zo samen na te genieten.
Fijne week!!
Groeten van Femminde