Mijn lijst met blogs

donderdag 23 juni 2022

Fijne Kerst

Geen Kerstmannen deze keer maar een heel ander kaartje vandaag. Een paar weken geleden vond ik afwrijfplaatjes die ik op wit papier had gewreven. Ze lagen in een doos met stansjes, met het doel ze ooit te gebruiken. Deze kon je toets van kritiek doorstaan en nog eentje, de rest ging richting prullenbak. De sketch is van een uitdaging van ? in ieder geval is deze afgelopen, maar wel leuk om voor deze kaart te maken. Het papier is heel oud kerstpapier van SU, gemat op lichtgroen papier en dit alles kwam op een groene basiskaart. De tekst is van Crealies, die gebruik ik zo graag, want deze past altijd. Wat sterren volgens de sketch en een sneeuwvlok en ik vond het voldoende zo.
Geniet van de dag, ondanks dat het warm wordt vandaag.
Ik heb binnen al heel wat ramen gepoetst en daar daar al heel blij mee, nu afmaken en straks misschien even naar mijn kamertje.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Groet, Nelleke 

10 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaart! Erg leuk plaatje op de mooie sketch

Hobbygroet,
Lisanne

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Nelleke, wat een mooie kaart heb je gemaakt, met de auto erop. Je kan niet zien dat het een afwrijfplaatje is..Ik kom via de link bij ons blog niet uit op jouw blog, daar geeft hij een foutmelding, ik heb je even zo opgezocht. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Angélique zei

Een heel leuke kaart met mooie sketch en supermooi papier.
Wat een huisvlijt bij jou.

Anita van Deur zei

Kijk nou eens hoe leuk dit kaartje is!

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kerstkaart!
Groetjes
Nancy 52WTC

Henriët zei

Wat een leuke kaart. Die banners over de cirkel geven een leuk effect.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke kerstkaart Nelleke, gave sketch is dat en zo samen met het vrolijke autootje vormt het een mooi geheel.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Leuke vrolijke kerstkaart, Nelleke. En grappig dat je die afwrijfplaatjes al kant en klaar op wit papier had liggen, dan worden het gewoon afbeeldingen om zo te gebruiken. Leuke sketch gebruikte je.
Een dagje later, maar ik vind het toch fijn je weer te zien bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Leuke kaart! Mooi dat je het afwrijfplaatje nog kon gebruiken; ziet er mooi uit. Groeten Marjolein

Angelique zei

Leuke, vrolijke kerstkaart met het afwrijfplaatje. Leuke sketch met die 3 strepen door de cirkel. Mooie inktkaart in het paars. Fijn dat de EEG redelijk was van jullie zoon, hopelijk slaat de medicatie aan.
lieve groetjes Angelique