Mijn lijst met blogs

maandag 6 juni 2022

Mannenkaart

Omdat er nog veel kaarten in concepten staan, plaats ik dit kaartje vandaag. De herenplaatjes van Sita van Gelderen zijn heel mooi en die heb ik voor deze kaart gebruikt. Gemaakt naar een sketch die allang is afgelopen. Daarbij heb ik design papier van Joy! gebruikt en zacht geel heel oud papier. Voor het contrast helder geel ribbelkarton en wat radartjes.
Een kort berichtje vandaag.
Een fijne 2e Pinksterdag. Heel ander weer als gisteren, toen viel er 26 mm regen. Wat gaan jullie doen? 
Ik duik zo mijn hobbykamer in en vanmiddag op bezoek bij een schoonzus die herstellende is na een hartoperatie.
Challenges:
KIC: mannenkaart.
Dare2artzy: herenkaart
Groet, Nelleke 
 

8 opmerkingen:

Hermien zei

Een mooie mannenkaart Nelleke. Geniet van je pinkstermaandag.
Wij gaan naar de voetbalclub van onze jongste ze hebben afsluiting met activiteiten.

Groetjes Hermien

Anoniem zei

Gave mannenkaart is het geworden en een hele mooie kleurencombi…stoer!
Fijne dag Nelleke, groet Ellen

Femminde zei

Wat een super mooi mannenkaartje!! En ja dat contrast is juist leuk. Ik haalde vanmorgen 25 mm uit de regenmeter.
Fijne pinkstermaandag verder!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Het geel combineert mooi met het grijs en vleugje kraft, het is een stoere mannenkaart, zeker met het stoerdere ribbelkarton.

!neke zei

Mooie mannenkaart !!!!
Groeten Ineke

Marfien zei

Leuke mannenkaart, toffe kleurtjes heb je gebruikt

Daphne zei

Dat kleine beetje geel erbij maakt het lekker vrolijk.
Mooie sketch, die je gebruikt hebt.
Lekker hè, zo'n dagje "niks moet", een extra zondag, altijd fijn.

Marja zei

Mooie mannenkaart Nelleke!
Groetjes Marja.