Mijn lijst met blogs

woensdag 29 juni 2022

KKT

Een paar weken geleden hadden GerJanne en ik een kletseldate. We zijn echt productief geweest en hebben toen best wel wat kaarten gemaakt. Met het KKT in het vooruitzicht stond hiervoor ook een kaart op de lijst om te maken. GerJanne had een idee om vlakken met inkt te maken.  Ik heb het iets anders gedaan. Ik mocht haar ronde stempelset van MD gebruiken, en trapte hiermee de spits af om voor het eerst te gebruiken. Op de kaart de stempels gelegd hoe ik ze wilde, en met de stempelhulp kon alles in 1 keer beïnkt worden. Ik heb eerst magenta gebruikt op de cirkels en daarna blauw. Dit moest ik meerder keren doen, tot het naar mijn zin was. Daarna heb ik de bloemenstempel erop gezet en wat kleine vlinders en een libelle, en is de bloem weer ontkleurd met dikke bleek. Tot slot congrats van MD er op en wat kleine steentjes. Dit alles gemat op een basiskaart, waar de rand ook blauw is gemaakt. Ik ben tevreden, verassend ook weer het effect van dikke bleek.
Challenges:
Hobbyshop Veltmaat: Gebruik cirkels op de kaart.
Groet, en een fijne dag!
Nelleke 

17 opmerkingen:

Marfien zei

Prachtig kaartje, leuke techniek

Diny zei

Wat een super GAVE kaart heb je gemaakt in de KKT kleuren Nelleke!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat is dit mooi geworden, Nelleke. Mooie techniek heb je gebruikt. Die dikke bleek doet het goed. Moet ik ook eens gaan gebruiken.
xxx Margreet

Anoniem zei

Wat een beauty Nelleke…echt heel mooi gemaakt, knap hoor!
Deze kleuren doen het perfect samen!
Heb je mn mail ontvangen voor je verjaardag?
Groetjes Ellen G

Wilma zei

Jij en GerJanne hebben een PRODUCTIEVE kletseldate gehad Nelleke. Wat heb je een SUPER MOOI kaartje gemaakt en die bleek geeft inderdaad een MOOI effect.
Liefs Wilma 😀😀😀

martina's kaartjes zei

Het ziet er in ieder geval heel erg leuk en geslaagd uit ! je inspanningen hebben geloond,
bedankt voor je deelname aan het kleurenkaartenteam
grtjs, Martina

Jantine zei

Prachtig, met die gekleurde cirkels Nelleke! Bijzondere kaart. Gezellig om die tijdens een kletseldate te maken.
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Echt super mooi gedaan Nelleke!! Heel tof.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Een mooie, artistieke kaart, heel mooi gedaan met de cirkels.

chantal zei

Wat een supermooie geslaagde kaart
Liefs Chantal

Creatiels zei

Een knappe kaart heb je gemaakt ik denk dat ik het idee ga "lenen"
Groetjes en nog fijne avond
Els

Nancy Soetaert zei

Je kaart voor het KKT vind ik prachtig, leuk idee zo met de ronde stempels in deze kleuren, mag zo in een Art Journal!
Groetjes uit Texel
Nancy

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie techniek zo met die spotlights! Heel gaaf hoe je de bloem er weer uit laat komen met dikke bleek. Echt een topkaartje! Fijne dag en groetjes uit een zonnig Frankrijk!

Nancy zei

Hey Nelleke,

Speciale techniek die je gebruikte op deze kaart. De kleuren zijn mooi gemengd geraakt!
Fijn dat jullie regelmatig kunnen kletseldaten... Ik heb er net eentje afgesproken voor augustus met mijn kaartenvriendinnen, altijd om naar uit te kijken!

Liefs,
Nancy

Henriët zei

Woensdag en donderdag pas na tienen terug van school en toen geen puf meer om te reageren. Dan nu maar een KKT rondje.
Wat een gave kaart! Heel mooi met die cirkels en de stempel. De ontkleurde bloem is erg goed gelukt.
Groetjes van Henriët

Cardsbymaaike zei

fabulous card and colors, striking. Thank you for playing at the AAA Birthday Cards Challenges

Aartje zei

Deze is prachtig! De kleuren, de cirkels en de gebruikte stempels passen lerfect bij elkaar.
Groetjes Aartje