Mijn lijst met blogs

donderdag 30 juni 2022

Christmas Wishes

Vandaag een Kerstkaartje welke ik bij GerJanne gemaakt heb. De basis zijn 3 kleuren distres inkt, geprobeerd dit zo goed mogelijk door te laten lopen. Daarna een stencil met sterretjes en een babydoekje. 
Verschillende kerstballen stempels van GerJanne gebruikt. En echt erg, ik heb ze zelf ook, maar nog nooit gebruikt. 😌 Nu vraag ik mij echt af, waarom niet? De kerstballen ontkleurd met dikke bleek en wat sterretjes en tekst. Hoe mooi kan het zijn met iets wat je zelf hebt.
Hoe dan ook, ik ben blij met het resultaat en voor herhaling vatbaar.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Groet en tot een volgende kaart.
Nelleke 
 

12 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met inkt en de techniek met bleekwater. Ik ben gistermiddag ook met kinkt bezig geweest.. Best wel moeilijk om een leuke achtergrond te krijgen.. Maar ik zal straks even kijken hoe ze geworden zijn. Jij hebt leuke kleuren en mooie ballen gebruikt. We hebben soms zoveel dat er weleens wat blijft liggen... Dat is bij ons allemaal wel zo denk ik.. Veel plezier met de hobby. Groeten Trijntje

Lia zei

Wat mooi is dit! En leuk dat je nu ontdekt wat je zelf ook hebt (heb ik ook wel eens last van...!!)
Lia xx

Elle-Jeanne zei

Wow Nelleke wat mooi gedaan deze kerstkaart.
Super mooi gemaakt.
Mooie achtergrond met de kerstballen.
Groetjes Elle-jeanne

Anoniem zei

Prachtige kaart en een mooie achtergrond Nelleke. Super die kerstballen in zwart-wit…echt top!
Groetjes Ellen G

Marjan zei

Ik vind je kaart supergaaf, echt heel mooi die achtergrond met de zwart en witte kerstballen! En ik denk weleens... we hebben misschien wel teveel, want jouw "nog nooit gebruikt" komt me erg bekend voor :)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Nelleke. Gave achtergrond voor de leuke kerstballen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Cora Schram zei

Een enige kaart weer Nelleke. En je bent niet de enige hoor. Hier ligt er ook van alles in de kast wat nog niet gebruikt is.......
Een vraagje, heb jij de dikke bleek puur op je kaart gebruikt. Of nog aangelengd met water??
Groetjes Cora

Angélique zei

Een mooie kerstkaart.
Wat eennontdekk8ng dat je ze zelf oook hebt liggen... ongebruikt.

Marja zei

Superleuke kaart heb je met de inkt en stempels gemaakt!
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Ja.... heel leuk is hij! Mooi die kleuren, geeft er ook iets vrolijks aan,
Ik laat de mijne denk ik over een paar weken zien. Ik wilde nog meedoen aan een challenge met embossing.

Nancy zei

Hey Nelleke,

Leuke kerstkaart werd het ook... Dikke bleek... ken ik niet, nog nooit gebruikt... Vroeger ooit wel met bleekwater ontkleurt maar ik hou echt niet van die geur... tja...

Liefs,
Nancy

Marfien zei

Leuk kaartje, moet ik toch ook eens proberen met bleek werken. (vind het een beetje eng)