Mijn lijst met blogs

vrijdag 17 juni 2022

Herkansing in de lift

Vandaag een herkansing voor de liftchallenge. Vorige week had ik een kaartje geplaatst wat niet helemaal voldeed aan de eisen. Dat vermoede ik al, omdat ik het filmpje ook niet afgekeken had. Ik dacht ik doe het in vlakken vanuit het midden., lever hem in want de challenge was bijna afgelopen. Dat dacht ik,  maar ik kreeg een reactie dat de challenge nog een week langer was.
Dus van de week in de herkansing, dat kon ik toch niet laten.  Ik kwam erachter dat het op deze manier mee bezig te zijn, veel makkelijker was. Ook merkte ik dat papier wat je gebruikt ook heel veel in het resultaat scheelt.
De eerste kaart heb ik als laatste gemaakt, daar heb ik aquarel papier voor gebruikt en ik merkte gelijk dat dit beter ging. Daarbij heb ik eerst de vlakken afgetekend zodat ik wist waar ik moest zijn.
De kleuren van de regenboog gebruikt. Als je eenmaal bezig bent, schiet je van alles te binnen. 
Een stempel had ik niet voor het doel waar de kaart naar toe gaat, dus van het bruidspaar een silhouet gestanst. Dit alles gemat op zwart papier en daarna weer op een geschulpte slime line basiskaart geplakt. Volgende week gaat deze bij mensen in Twello door de brievenbus omdat ze 50 jaar getrouwd zijn.
Challanges:
Liftchallenge: Angled ink-blending
Voor de deze eerste kaart heb ik papier van de Action gebruikt. Het uitvegen van de inkt was iets lastiger. Daarbij had ik de vlakken ook niet afgetekend, zodat ik onderaan een stuk over hield. Daar kwam een huis in silhouet stans op. Die heb ik gelijk bij mensen in de bus gedaan die verhuisd waren.
Gelijk avonds kreeg ik een bedankje, altijd weer leuk.
Geniet van het mooie zonnige weer!
Groet, Nelleke 


 

16 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaarten met deze techniek .
Zo leuk gedaan.
Groetjes Elle-jeanne

karin zei

Die zien er mooi uit met die techniek, ook leuk met de silhouette stempels, of stansen.
Groetjes,
Karin

Femminde zei

Wat een toffe kaarten voor deze challenge!!
Fijn zonnig weekend!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Super dat je nog een herkansing doet en met maar liefst twee kaartjes ook nog. Ze zijn allebei helemaal geslaagd, hoor! Heel leuk hoe je op de kaartjes de angles niet hetzelfde hebt gedaan en ook wat andere kleurtjes hebt gebruikt. Mooi dat bruidspaar als middelpunt en het huisje is ook erg gaaf. Dank je wel, Nelleke!

Angélique zei

Mooie kaarten, vooral de eerste is prachtig! De inkttechniek is heel goed gelukt.
Ik plaats er straks ook jog één, vlak voor de challenge sluit, haha.
De verhuuskaart is toch ook ontzettend leuk hoor, altijd fijn om te horen dat een kaart gewaardeerd wordt.

LisannesKaartenhobby zei

Schitterende kaarten! Tof dat je de uitdaging nog een keer bent aangegaan. De resultaten zijn prachtig en ja, dat de ontvangers blij waren met zo'n mooie verhuiskaart, dat kan ik wel begrijpen. Gezellig kaartje in die mooie kleuren

Hobbygroet,
Lisanne

marja kenter zei

Ze zijn allebei prachtig Nelleke.
Liefs en groetjes

Nicole Parmentier zei

Wat leuk Nelleke dat je het nog een keer geprobeerd hebt. En maar liefst met twee kaartjes! De challenges duren tegenwoordig wat langer dus gelukkig genoeg tijd voor een tweede poging en deze challenge heeft je nu maar liefst drie kaartjes opgeleverd. Deze twee zijn ook echt heel erg leuk geworden in de vrolijke regenboogkleurtjes, ik word er blij van! Dankjewel voor deze tweede poging!

Hermien zei

Mooie kaartjes Nelleke.

groetjes Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie kaarten met deze techniek Nelleke. Ik ben vooral weg van de eerste, mooie kleurtjes zijn dat.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Super leuke kaartjes mooie kleuren combinatie.

Trijntje zei

Wat twee superleuke kaarten. Leuke achtergrond . Op beide kaarten
Zeker leuk om even een kaartje in de bus te doen. Groeten Trijntje

Angelique zei

Mooie kaartjes voor de liftchallenge, zeker die met het bruidspaar is erg mooi geworden. De kerstman kaartjes zijn wel allemaal heel leuk geworden. Dus als ik het goed begrijp heb je de stickers voor op glas op papier geplakt? Ik heb er nl ook nog veel liggen.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Wat tof dat je jezelf nog een herkansing gaf en met wat een mooi resultaat! Geslaagd met je herexamen! Xx

Claudia's kaartjes zei

leuk dat je een herkansing hebt gekregen. je kaartje vind ik supergeslaagd.
suc6 ermee,
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Jantine zei

Wat een prachtige kaarten Nelleke! Heel leuke techniek.
Groetjes
Jantine