Mijn lijst met blogs

woensdag 15 juni 2022

Voor Ans

Vorige week schreef ik alle jarigen van juni en juli op, de geslaagden, verhuisden, pensioen, zomaar kaart voor iemand en sterkte kaart. Oeps dat waren er heel wat. Sturen jullie ook zoveel kaarten? Deze maanden is het ook wel heel veel. Het is nog steeds leuk om regelmatig een dag te freubelen. 
Deze kaart is voor Ans gemaakt die zaterdag jarig was. De sketch en papier is van Craft Sensations. 
Het plaatje is al heel oud en heb ik ooit eens gekregen. Het is van Fearie Poppets en werd via Jalekro bv verspreid in Nederland. Het zijn 4 dezelfde plaatjes die je naar eigen wens 3D kunt knippen.
Ik heb alleen een plaatje gebruikt en achter een nestalbillitie geplakt. 
Nog wat kleine bloemetjes erbij en tekst en meer is niet nodig.
Vandaag ga ik naar GerJanne kletselen. Dat is altijd weer gezellig.
Groetjes, Nelleke 

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie felicitatie-kaart met een lief plaatje Nelleke. Daar heb ik nog heel veel vellen van, die vond ik altijd leuk om 3d op te werken. Fijne middag bij GerJanne.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Een schattig kaartje met de lieve fairy, heel mooi gemaakt en ook ik was/ben fan van die plaatjes, heb er nog heel veel van liggen..
Wens jullie een gezellige kletseldag,
Groetjes,
Ansx

Marfien zei

Leuk kaartje, kreeg voor de kringloop ook een aantal van deze plaatjes, heb er van een paar wat kaartjes gemaakt, de rest in een zakje voor de verkoop . . .

GerJanne zei

Heel mooi kaartje en ik ga ook eens kijken of het de plaatjes zijn die ik bedoel.
Was gezellig vandaag!