Mijn lijst met blogs

zaterdag 11 februari 2023

Paard

Een tijdje geleden heb ik zo'n 125 borduurkaarten voor Thomas op de kop getikt. Stuk voor stuk na gekeken omdat er bij een aantal een swirl met stipjes op de achterkant staat, die Thomas ook gaat prikken en hij dan door het plaatje prikt. Dat willen we natuurlijk niet en deze met gesso allemaal afgedekt. Nu gaat er regelmatig een stapeltje kaarten naar Apeldoorn, zodat hij weer even vooruit kan. Voor mij een uitdaging om hier kaartjes van te maken. Zoals deze.
Bij de kaart passend dp gezocht van JOY! en MD. Het plaatje gemat op blauw papier. De sketch is van Cheerful, welke ik gedraaid heb. De hoefijzers heb ik met rondjes gestanst en kregen een plekje op de kaart. De tekst is dacht ik ook van JOY! en heb ik verhoogd opgeplakt. 
Voor nu even voor de voorraad, de tekst kan ik makkelijk veranderen in bijvoorbeeld beterschap, maar ik kan ook de leeftijd linksonder nog zetten als ik weet waar deze naar toe gaat.
Challenges:
Maak er een mooie dag van! Ik ga als ene speer door het huis en ik hoop nog even naar mijn kamertje te gaan.
Groet, Nelleke 


19 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Zo leuk dat Thomas dat prikwerk doet en jij het gebruikt op je kaarten!
Deze is ook weer leuk geworden.

groetjes van Ank

Anoniem zei

Super gaaf Nelleke en met het prikwerk van Thomas erbij maakt het de kaart bijzonder!
Fijne dag!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

jackelien zei

Super leuk dat je samen mooie kaarten kan maken.
Gr Jackelien

karin zei

Leuk dat Thomas op die manier helpt met je kaartjes.
Heel mooi met het paardje erop.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Heel leuk, dit kaartje.
Ik vind het samenspel tussen jou en Thomas altijd zo leuk, hij druk met prikken en jij maakt er een mooie kaart van. Herkend hij zijn eigen prikwerk nog als jij het verwerkt op een kaart?
Een paardenkaart is altijd handig om op voorraad te hebben, die zijn favoriet, vooral bij meisjes.

marja kenter zei

Ha, ga het is weer zo dochter, zo moeder (hoewel het eigenlijk andersom gezegd wordt) ik dacht precies hetzelfde als Daphne. Zo leuk die samenwerking tussen jou en Thomas. Je hebt er een erg leuke kaart mee gemaakt en meteen een om mee te doen bij cheerful sketches e a.
Liefs en fijn weekend

Angélique zei

Weer een prima samenwerk8ng, je hebt een heel mooi kaart gemaakt waar het prikwerk een mooi plaatsje op heeft gekregen.

Elle-Jeanne zei

Wat leuk samen kaartjes maken.
Ook leuk voor Thomaszo.
Bedankt voor je deelname aan Cheerful.
Groetjes Elle-Jeanne

!neke zei

Heel leuk om zo samen iets moois te creëren !!!
Groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

Leuke kaart en mooi die rondjes met hoefijzers.
Kan zo mooi samen op één kaart.
groetjes Marjan.

carla zei

Een hele mooie kaart met leuke afbeelding.
Komt mooi tot zijn recht in de groen / blauwe kleuren.
Knap gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij carlin's kaartenparadijs.
Succes !

Groetjes,
Carla

Marfien zei

Leuke kaart met een paard en hoefijzers, helaas vangt maar één hoefijzer het geluk op, of heb je daar genoeg aan? Ik vind het gaaf dat Thomas hier zoveel plezier aan beleeft.

GerJanne zei

Ik zag meteen dat het hoefijzers waren, die Thomas had geprikt.
Wat een leuke kaart en helemaal goed voor onze challenge.
Dank je wel voor het meedoen bij DAK.

Daphne zei

Vergeet ik nog te zeggen.....
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

Doris knippenenplakken zei

Hele mooie combi van papiertjes en wat leuk dat je van het prikwerk mooie kaarten maakt. Gezellig om zo elkaar aan te vullen.
Lieve groetjes Doris

Hermien zei

Zo hebben jullie er beide plezier van, wat een goed plan.

Groetjes Hermien

Dora zei

Wat mooi!!!

Alex zei

Beautiful card. I especially like the small horses left.
Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite

Bea zei

Nelleke een leuke kaart heb je gemaakt voor onze challenge bij Cheerful Sketches, lief dat Thomas er ook zijn bijdrage aan geleverd heeft, groetjes Bea.