Mijn lijst met blogs

maandag 27 februari 2023

Uitdaging met Aartje. 7

 

De laatste maandag van de maand en dat betekent dat Aartje en ik onze creatie laten zien. Ik bedacht de volgende opdracht:            
1. Gebruik de stans COL1315 en tekst uit de set.
2. Gebruik designpapier uit het pakket.            
3. Gebruik een stans of stempel als silhouette. (zwart)  Die keuze is vrij.
Volgens mij heb ik het mijzelf heel moeilijk gemaakt. Meestal ben ik wel vrij snel eruit hoe ik een kaartje wil maken, dit keer wilde het niet echt lukken.
Misschien wilde ik ook wel teveel. Ik wilde perse de ( zwarte) zwanen als silhouette gebruiken, al vond ik het steeds net niet. Uiteindelijk dacht ik om er een bloem bij te doen, en rolde er dit kaartje uit. Al vind ik de bloem nu iets te hoog op de kaart. Het is dan zo. 
Ik gebruikte 2 soorten designpapier afgescheiden met een stoffen bandje uit de doos. Love is in zilver, evenals het hart van de bloem. Op de tabbladen staat happy day en rechts boven heb ik de kruisjes zelf geschreven. Het getal 30 erop, is voor een 30 jarig bruidspaar. Ik kan maar niet vroeg genoeg zijn.
Kijken jullie bij Aartje wat zij gemaakt heeft?
De rust is in huis wedergekeerd.
Wim bracht een blije Thomas terug want PSV heeft gewonnen, en Thomas kocht een pyama in de shop. 
En ik? Ik heb een knutseldag vandaag. Gistermiddag ook al even geweest, maar dat was toch wel kort ivm een condoleance. 
Groetjes en tot een volgende kaart.
Nelleke 

13 opmerkingen:

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Geniet je van knutseldag.

!neke zei

Super leuk , die van Aartje ook !!!!
Maar weer heel anders !
Groeten Ineke

Irene zei

Voor allebei dus echt een uitdaging las ik net bij Aartje maar jouw kaart met zwarte zwanen en mooie bloem is net zo goed gelukt.
XxIrene

Anoniem zei

Ik vind je kaart wel mooi hoor maar zou idd de bloem ook ietsje kleiner gemaakt hebben, dan ligt de nadruk iets meer op de zwanen maar dat vond je zelf ook al hihi. Er was iets op het nieuws dacht ik over PSV 🤷‍♀️
Fijn dat Thomas heeft genoten en ook vast lekker geslapen in de nieuwe pyjama!
Ook je vorige kaarten bewonderd en ze zijn prachtig!
Fijne dag, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Een mooie liefdevolle kaart, mooie kleuren heb je gecombineerd.
Heerlijk, zo'n blije zoon!
Maar ook weer lekker als de rust wederkeert, haha. Veel knutselplezier.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, grappig dat je het jezelf moeilijk gemaakt had met je verzonnen uitdaging. Toch vind ik dat je een mooie, vrolijke jubileum kaart gemaakt hebt en alles knap gecombineerd.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een leuke kaart Nelleke!
Ik ga ook nog even bij Aartje kijken!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! En ja het is toch fijn om op tijd klaar te zijn. Soms heb je van die momenten dat het lukt. Jouw verjaardagskaart ligt ook al klaar haha.
En geniet van je knutseldag.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Aartje zei

Grappig hoe dicht we de vorige ronde bij elkaar lagen en hoe ver we nu van elkaar verschillen. Grappig dat het voor jou ook een echte uitdaging was, maar je resultaat mag er zeker zijn.
Groetjes Aartje

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de zwanen.
Groetjes Elle-Jeanne

Claudia's kaartjes zei

echt een kei toffe kaart. Heel mooi.
great card.
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

GerJanne zei

Ik kan me helemaal indenken dat dit best een pittige opdracht was. Leuk met de zwarte zwanen. Weer eens wat anders. Nu bij Aartje kijken...

Daphne zei

Hele mooie verwerking van de sketch.
Wat een vrolijke kaart.
Ik heb nog aan jullie gedacht want had al gezien dat PSV gewonnen heeft.