Mijn lijst met blogs

maandag 20 februari 2023

Sketch en dier

Dank je wel voor de reacties op mijn kaart van gisteren. Ik merk dat ik niet de enige ben, die kaarten lang bewaard en dingen ook hergebruikt. 
Maar vandaag dan mijn kaart voor de nieuwe uitdaging van de Egel welke vandaag weer begonnen is. 
Voor de komende  weken vragen we kaarten te maken met onderstaande sketch. Ook moet er een huisdier op de kaart komen. 
Mijn voorbeeld kaart heb ik eenvoudig gehouden wat kleur betreft. Zwart, wit en blauw. Het papier komt uit een blokje van MD. Om het blauwe vlak wat te breken, heb ik een embossingmal gebruikt. Ik had eigenlijk een hondenbot embossing mal moeten gebruiken. De hondje zijn van MD, het is 1 hondje. Het 2e hondje stanste ik dubbel en dan net andersom zodat de achterkant, wat nu de voorkant is, zo gaaf mogelijk blijft. Daarna nog even geembosd zodat het oogje op de juiste plek bol kwam te staan. Ik legde het hondje op de andere kant van de stans en er niet in wat je normaal doet. Hoera en 33 heb ik in 2 zilveren kleuren gestanst om het alles wat te breken. Bovenaan 6 steentjes. Rondom de hondjes met een gelpen witte stipjes gezet rondom, maakt de kaart fris.
Dit is de sketch waarmee we gaan werken. en zoals altijd is er weer een mooie prijs te winnen gesponsord door de Egel. Daar zijn ook de voorbeeldkaarten te vinden die mijn DT maatjes gemaakt hebben.  Succes en tot een volgende kaart.
Groet, Nelleke 

13 opmerkingen:

Irene zei

Knap gedaan met het spiegelbeeld hondje, leuke kleurencombi Nelleke!
XxIrene

Femminde zei

Wat super leuk met die hondjes zo. Mooie kleurtjes ook.
Fijne dag verder!!
Groeten van Femminde

Wilma zei

Wat een LEUK kaartje Nelleke met al die verschillende design-papiertjes die zo MOOI op elkaar zijn afgestemd.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Renate zei

Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt.
Knap hoor, hoe je het hondje i spiegelbeeld hebt gestanst.

-xies- Renate.

Angélique zei

Een heel leuke kaart met die hondjes. Mooie kleur blauw heb je gebruikt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie inspiratie-kaart met leuke "whiskey"-hondjes en een mooie kleurencombinatie Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wat zijn die hondjes leuk! Geinig zo in spiegelbeeld van elkaar!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Prachtige kleuren en heel mooi je gestanste spiegelbeeld hondje, een prachtig voorbeeld Nelleke!

Angela zei

Wat een prachtige uitwerking van de sketch Nelleke! Enig die twee hondjes!

Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog 😊.

Anita van Deur zei

Een prachtige kaart heb je met de leuke hondjes gemaakt.

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een super mooie kaart is dit geworden!
Leuk om het hondje ook in spiegelbeeld te maken, dat ga ik onthouden...
Liefs,
Nancy

marja kenter zei

Het is een heel leuk kaartje geworden Nelleke grappig die hondjes.
En nog bedankt voor de mooie kaart/label die ik voor mijn verjaardag kreeg. Ik kreeg 15 kaarten, zo feestelijk, maar niet allemaal zelfgemaakt hoor.
Fijne dag en liefs

Marfien zei

Gezellig kaartje, goed idee bij deze schets