Mijn lijst met blogs

zondag 13 augustus 2023

Lay out kaarten

In de ban van de layout kaarten. Voor de verkoop maakte ik deze serie. In het mooie bloemen blok van de action zaten ook een aantal kaarten die ik hiervoor geschikt vond. Het was even behoorlijk stansen. naast het originele gebruikte ik stevig papier wat voor kaarten niet zo geschikt was, maar wel voor deze kaarten. Het plakken doe ik avonds aan de keukentafel. Gemat op groen papier en dit alles kwam op vrolijk gebloemd papier terecht.
Deze kaart op groen papier gemat en juist weer een rustiger achtergrondje gegeven.
Hier vond ik een wit randje juist weer leuker en weer een andere tint designpapier uit het blok. 
Hier weer een donker randje met fris bloemetjes papier.
Hier was het even zoeken welk papier ik wilde gebruiken, ik koos voor het matten op wit papier.
Challenge: Dutch Card Lovers: bladeren
Het plaatje is anders het papier het zelfde als 2 kaarten hiervoor.
Het is leuk om aan zo'n serie te werken. Als ze klaar zijn is het ook weer goed en is het tijd voor wat anders, want ik hou nog steeds van afwisseling.
Groetjes, Nelleke 

 

16 opmerkingen:

Daphne zei

Zoooooo, leuk hoor.
En wat veel!
Sjonge.
Leuk om ze wel steeds te matten op een kleur die bij het plaatje past en dan weer een andere achtergrond. Zo hou je het voor jezelf afwisselend.
Door de teksten kan je wel zien dat deze kaarten zeer geschikt zijn voor veel gelegenheden.
Leuk om mee bezig te zijn!

Aartje zei

Wat een mooie serie is dit geworden Nelleke. Je kijkt als je lay out kaarten maakt ineens heel anders naar plaatjes in zo'n blok vind ik. Het is inderdaad altijd wel een klusje al dat stansen, maar dan heb je daarna toch een prachtig resultaat.
Groetjes Aartje

Trijntje zei

Wat heb je weer mooie lay out kaarten gemaakt. Leuk de kaarten met de plaatjes met planten.Komt erg mooi uit. Dat vind ik nu ook zo leuk aan de hobby. Steeds weer wat anders maken of andere technieken… nog een fijne zondag. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Leuke serie is het geworden. Ja je moet er wel veel stansen voor draaien, maar dan heb je ook wat!

groetjes van Ank

Angélique zei

Je hebt een mooie serie gemaakt, geschikt voor allerlei gelegenheden. Mooie plaatjes heb je gebruikt.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh... wat een mooie serie! komt wel heel mooi uit met deze plaatjes.
gr Alma

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaarten Nelleke.
Groetjes Elle-jeanne

Marfien zei

Mooie serie, krijg ik weer inspiratie van

GerJanne zei

Sjonge, jij had echt de smaak te pakken zeg! EN wat veel in een keer en uit dat ene blok!
Heerlijk werkje voor aan de keukentafel, lijkt me. EN je hebt er best snel een aantal kaarten bij!

Scraptastisch zei

Mooi hoor Nelleke, je bent lekker bezig geweest! Het viel mij tegen hoe zwaar de layout kaart werd met al die laagjes, had ik niet verwacht. Fijne avond,
xx Gerie

Ela zei

Mooie serie hoor, je hebt de smaak te pakken! Ik houd ook van afwisseling, een serie maken is voor mij al een hele uitdaging...dus ik snap dat je nu weer eens wat anders wilt maken, hoe mooi ze ook zijn! Groetjes Ela

Marjan zei

Een mooie serie kaarten met deze leuke stans en het mooie papier, helemaal top voor dit soort kaartjes! Doe je met allemaal mee met DCL, mag hoor! I.i.g. erg leuk dat je meedoet, Nelleke!

Ellen zei

Wat een prachtige serie bladerenkaarten Nelleke, heel erg creatief bedacht! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

!neke zei

Wat een gave serie !!!!!
Groeten Ineke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een rij Nelleke! heel leuk gedaan, het lijken wel postzegels zo. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke serie Nelleke, ik vind het heel origineel bedacht! Bedankt voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers uitdaging met bladeren.