Mijn lijst met blogs

donderdag 31 augustus 2023

Kerstkaartjes. Dank je wel Karin

Vorige maand lag er een klein pakketje in de brievenbus. Gekregen van Karin van het 
Carlins kaartenparadijs omdat ik hun uitdaging had gewonnen. Daar zat designpapier, bijpassende bloemen en lantaarns en wat sterretjes en teksten. Ook zat er een stempeltje bij van een rendier met slee. Die nam ik mee om in de vakantie te gaan kleuren. Was het plan, maar het kleurwerk heb ik niet aangeraakt. Dit vorige week gedaan en deze week er kaarten van gemaakt. Het stempeltje gekleurd met derwent soft kleurpotloden en het afdrukje op maat gesneden voor het groene vierkantje wat er ook bij zat. Dit kwam op het designpapier van mijzelf.. Nog wat extra takjes bij de bloem uit het pakketje gedaan, en een tekst gestempeld.
Challenges:
Ik stempelde het rendier nogmaals en kleurde deze in. Deze kwam op een stans van MD. Dit kwam op het designpapier van Karin. Rechtsboven een tekst van Karin. Links onder een bloem van allerlei stansen
Bij het snorretjes designpapier zocht ik een bijpassend streepje. Het rendier stempelde ik met donkerrood op het meegeleverde witte papier. De sterrenrand mocht bovenaan. Verder nog hier en daar wat sterretjes. De tekst is van MD.
Ik vond het leuk om Karin een bedankje te sturen en vond dat het snorretjes papier wel kon. Uit het gestreepte papier stanste ik 2 cirkels en effen 1 wat grotere.
De bladeren zijn van MD evenals de pot. De tekst wat anders gemaakt. Thank jou doormidden geknipt het negatief van YOU laten vervallen, en het uit gstanstte you daaronder geplakt.
Dank zij GerJanne kreeg ik het adres van Karin en ze mailde al dat de kaart was over gekomen, ze was helemaal verrast. En daar doen ik het voor, als je het niet verwacht en er ligt een kaartje in de bus. 
Challenges:
Dutch Card Lovers: bladeren op de kaart.
En zo zie je maar weer dat je met een paar velletjes heel veel kunt doen.
Groet, Nelleke 

 

16 opmerkingen:

Diny zei

Wat heb je veel kaartjes gemaakt Nelleke....en zo mooi allemaal!
Groetjes Diny

Heather zei

Great image - that reindeer is ready for the season! Fabulous little floral medallion, too! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Nancy Soetaert zei

toffe reeks kerstkaartjes! mooi ingekleurd, maar ook de stempel gewoon in een andere kleur zonder inkleuren is heel tof.
Mooi bedank-kaartje ook!
groetjes
Nancy 52WTC

Ellen zei

Wat een leuke serie kaartjes maakte je…stuk voor stuk prachtig hoor!
Veel plezier morgen met de feestjes en alvast gefeliciteerd met je kleinzoon. 🥳
Groetjes Ellen

Marfien zei

En alweer een hert toegevoegd aan je collectie, toffe kaartjes heb je ermee gemaakt, leuk als je iets wint wat je gelijk kunt gebruiken

Ellen zei

Wat een mooie bladeren-kaarten Nelleke. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

dj zei

What a fun set of card you have created!! Thanks for playing along with our "In the Corner" sketch challenge over at Sunday Stamps!! Deb Horst, DT. #SSC316

Henriët zei

Wat een leuke serie met de mooie rendierstempel. De bovenste 2 zijn heel anders dan de derde maar die is ook erg mooi door het kleurgebruik.
En zo'n bedankkaartje als verrassing is altijd leuk!
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Leuk om zo lekker aan de slag te gaan met je gewonnen spulletjes! Mooie kaartjes maakte je, Nelleke! Dat rendier met de slee is heel mooi, leuk zo verschillend gekleurd.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjan zei

Mooi prijsje en erg leuke kaartjes ermee heb je gemaakt, Nelleke! Het kaartje voor Karin en DCL met de bloempot en het leuke snorretjes papier met mooie bladeren is ook gaaf. Dank je wel voor het meedoen!

karin zei

Dat was echt een verrassing om dat mooie kaartje van je te ontvangen, prachtig gemaakt.
En ik zie dat je mooie diverse kaartjes hebt gemaakt met het stempeltje en het papier en stansjes die ik erbij had gedaan. Zo divers en zo mooi!
Leuk om te zien wat je allemaal kan doen hiermee.
Fijn weekend,
Karin

Angélique zei

Superleuk dat je het pakketje meteen gebruikt hebt en je er zulke mooie kaarten mee kon maken, heel geslaagd!

GerJanne zei

Hoi! Wat leuk dat je er direct mee aan de slag bent gegaan! EN wat een leuke stempel is dat!
Het zijn verschillende kaartje met 1 stempel. Mooi, vind ik.
En je bedankkaartje voor Karin is ook erg leuk.
Ik vroeg me opeens af of het snorretjes zijn op het achtergrond papier...

Femminde zei

Wat super leuk jouw kaartjes!! En inderdaad met een paar velletjes kan je heel veel en ze zijn ook zo lekker verschillend.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Diane zei

Fabulous variety of cards and a great take on our sketch!!
Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
Diane SS DT
{Nellies Nest}
{Sketch Saturday}

carla zei

Leuk Nelleke dat je zoveel kaartjes gemaakt hebt met je gewonnen prijsje.
Fijn om te zien.
Je hebt ze heel mooi gemaakt.
Nog veel knutselplezier ermee.
Groetjes,
Carla