Mijn lijst met blogs

dinsdag 8 augustus 2023

Tea (‘n) hug in a cup

Maandagmiddag zat ik weer lekker ouderwets in mijn kamertje en heb ik CAS kaarten gemaakt. De laatste tijd had ik deze niet zoveel gemaakt, en vond het leuk om dit te doen. Ik zocht de sketch van FMS op en maakte deze kaart. Het papier is va SL, het plaatje van MD welke ik gekocht heb van Marjolein. De bijpassende tekst heb ik al een tijdje en vond dit er goed bij passen. De challenge was al afgelopen toen ik de kaart klaar had, dus plaats ik hem nu zo.
Creative Fingers Challenge Blog: alles mag
Bij Less is more vragen ze een one layer kaart. Met de silhouette stempel van MD maakte ik met lila de achtergrond. Tussen de stempels vond ik dit takje en tekst. Toen ik de kaart klaar was keek ik nog eens goed naar de uitdaging: oeps er stond ook een inspiratiefoto bij en daar lijkt deze helemaal niet op.
Challenges:
Op naar de volgende kaart, maken we er nog eentje. Nu met distress oxide geel de achtergrond gemaakt. Daarbij een stempel gezocht die wat op een margrietje lijkt, want dat stond op de inspiratiefoto.
Een oude tekst opgezocht en nog 3 kleinen glittertjes.
Ik hoop dat de kaart CAS genoeg is.
Ik heb er in ieder geval weer met veel plezier aan gewerkt.
Challenges:
Groetjes en tot een volgende kaart.
Nelleke 

17 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie kaarten Nelleke. Knap gedaan, het is niet makkelijk om cas-kaarten te maken.

Darlene zei

Your cards are all just awesome! Thanks so much for joining in the fun at our Simply Clean & Simple challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

Sarah zei

Je thee kaartje is heel gezellig. Je laatste kaart in oker is een heel geslaagde Cas kaart. X

Daphne zei

Lekker bezig geweest dus.
Ze zijn mooi hoor, alle 3.
Knap gemaakt, ik schreef net gisteren op mijn blog dat ik CAS vaak lastig vind want wil altijd nog iets meer toevoegen.
Maar bij andere niets denk ik altijd, wauw, goed gemaakt!!

martina's kaartjes zei

een reeks leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi
grtjs,martina

Kaartenkraam zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, die laatste is prachtig!

groetjes van Ank

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaarten. Vooral de gele versie is prachtig.

Pamela zei

love your take on our photo inspiration challenge at Less Is More. 2 colors make a really nice and simple card. Hope to see you again soon.

Marfien zei

Leuke kaartjes, mooie CAS uitvoering

GerJanne zei

Het zijn drie heel mooie kaartjes! De challenges bij FMS zijn zo voorbij! Je kunt tot maandagavond 21 uur linken. Dat duurde even voor ik dat i de gaten had.
De andere kaarten zijn prachtig. Heerlijk zo'n dag(deel) op je kamertje!

Vicky Hayes zei

A stunning design Nelleke! I love both colourways with that gorgeous bold background and the silhouettes over the top. Thank you for coming to play with us at Tic Tac Toe! Vicky x

Joanne James - The Crafty Owl zei

Beautiful silhouettes! Thanks for sharing with us over at TicTacToe this week!

Vicky Hayes zei

Me again Nelleke! The shape behind your silhouette is perfected for our Shapes code word at Addicted to CAS too - thanks for playing with us! Vicky x

Kathyk zei

Fab make

Kathyk

Helen zei

What a lovely card Nelleke! A great design take on our inspiration photo! Thanks so much for sharing with us at LIM! Have a good week! :)

foleysfriend zei

Great clean and simple cards. I like the contrast between the clean and crisp silhouette image of the foliage and the more "organic" shape of the lilac. Thanks for joining us at Addicted to CAS.

sue n.

Elaine aka Ellapu zei

Beautifully done Thanks for sharing over at Simply Clean and Simple this month, hope to see you in future challenges.
Elaine DT

KraftiKards (my blog)
613 Avenue Create DT
AAA Birthday DT
Peace on Earth Christmas DT
Simply Clean and Simple DT
Love to Scrap DT
Love to Craft DT
Mix it up DT
Merry Little Christmas DT