Mijn lijst met blogs

dinsdag 15 augustus 2023

Live in the moment

Live in the Moment, dat proberen wij zoveel mogelijk te doen. 
Elke morgen krijg ik een positieve gedachte op de telefoon en afgelopen vrijdag kreeg ik, net voor we op vakantie gingen deze binnen:
Het leven gaat niet over wat je in de toekomst gaan behalen of bereiken.
Het gaat ook niet over wat er dan gaat gebeuren. 
Het gaat over hoe je vandaag beleeft. Hoe je er vandaag een mooie dag van maakt. 
Dat proberen we zoveel mogelijk te doen.

Een werkje van Lieke, ik hou van haar achtergronden en gebruik ze graag. Van de kleuren kan ik zo genieten. De verschillende tinten blauw, dat stukje geelgroene er tussen.
Niet te ver naar voren kijken, maar ik wil wel graag wat meer met verf en inkt gaan werken. 
Die stomme vrees om er aan te beginnen. Nu zijn we op vakantie en stiekem een beetje dromen om dit nou toch meer te gaan doen.
Een beetje dromen mag toch wel?
En ik wil er ook aan beginnen! 😉😜
Groetjes, Nelleke 
 

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart Nelleke!

Daphne zei

Wat een prachtige kaart is dit zeg, zoooooo, ik blijf er naar kijken.
Ik snap precies wat je bedoeld met dat kleine beetje geel/groen erbij. Ik zie er een water en rots tafereel in, maar misschien zie jij juist wel weer heel wat anders.
Wij proberen ook steeds meer in het hier en nu te leven. En proberen in welke dag iets moois te zien. Ik zeg steeds dat ik denk dat dat komt door de corona tijd. Daarin heb ik geleerd dat je lang niet alles in de hand hebt en wij beter de dingen kunnen nemen zoals het komt.
Bevalt goed moet ik zeggen.
Jullie hele fijne tijd op de camping, ga maar lekker genieten.

karin zei

Heel mooi die achtergrond. De grote tekst komt er goed op uit.
Klopt wat je zegt leef nu en tel je zegeningen. Maar dat valt niet altijd mee.
Fijne vakantie.
Karin

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart! Een hele fijne vakantie en zonnige week.

Hermien zei

Prachtige quote en een mooie achtergrond. Fijne vakantie en succes met het dromen over verf, als je zover bent zien we het hier wel voorbij komen.

Groetjes Hermien

Anoniem zei

Prachtige kaartje, mooie kleuren idd en ware woorden “pluk de dag” ☺️
Fijne vakantie en geniet ervan!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Caroline Cards zei

Een mooie achtergrond waar de tekst mooi op uit komt.
Fijne vakantie en groetjes, Caroline

Marfien zei

Leuk dat Lieke zoveel "achtergrondjes" aan jouw gegeven heeft, zo kan je nog even vooruit
Het zijn mooie kaartjes met de grote teksten
Pluk de dag !

Scraptastisch zei

Wouw Lieke maakt zeker prachtige achtergronden, wat een mooie kleuren en ja daar wil je een mooi kaartje mee maken wat super is gelukt Nelleke! Helemaal mee eens dat je van de dagen zoveel mogelijk een mooie dag maakt! Het blijft fascinerend wat verf en inkt kan doen hè?! Ik ben ook af en toe hier wel mee bezig maar is wel veel oefenen. Ik zou zeggen maak je dromen waar, ik ben benieuwd?!
xx Gerie