Mijn lijst met blogs

donderdag 24 augustus 2023

Snoesjes in de hoofdrol


Wat is het toch weer fijn om thuis te zijn en te genieten van ons huis en alles daarom heen. Morgens wat stansen op mijn kamer en middags buiten plakken, ik vermaak mij wel.
Maandag had ik de duo fiets uitleen en  woest hier een aantal malen naar Twello. Ik knoopte er gelijk maar een extra rondje aan vast op de fiets. 
Er zijn weer nieuwe Snoesjes uitgekomen, maar deze van de oude lichting schreeuwen om aandacht want ze wilden op de kaart. Daarom heb ik een paar weken geleden een serie gemaakt met Snoesjes, waarvan ik de eerste vorige week liet zien. Nu dan de andere 2. Deze zijn op een slime line kaart terecht gekomen. Geen idee van wek merk dit is, ik kocht ze 2e hands en ik vind de gaatjes rondom de cirkels wel grappig. De basis is kraft, daarop wit geschept papier en combinatie met design papier van MD. Je hebt er dan gelijk 2. 
Er hoeft verder ook niet zoveel bij dan een tekst en wat sterretjes.

Hetzelfde papier maar dan in spiegelbeeld, en je krijgt een heel ander effect. 
Vanmorgen met de kast opruimen vond ik ook nog een hele boel mini Snoesjes, ooit gekregen. Misschien zijn ze wel leuk op een slime line kaart, dan kan ik er 3 tegelijk gebruiken en komen ze ook eens op. Mijn hoofd stroomt weer over van ideeën , tijdens de kast opruimen op mijn kamertje kom je weer dingen tegen waarvan je niet zo meer weet dat je die had.
Een simpel een doos opruimen monde uit in de hele kast..... Maar uiteindelijk heel blij met de opgeruimde kast, ik kijk er weer met plezier naar, en op mijn bureau liggen weer heel veel spulletjes klaar voor wat kaarten.
Tot een volgende keer!
Groetjes, Nelleke 


 

17 opmerkingen:

Jantine zei

Hele leuke slimlinekaarten, Nelleke. De oude snoesjes zijn nog steeds hartstikke leuk! Ik heb er ook nog plaatjes van liggen.
Die cirkels met de kleine rondjes er omheen zijn inderdaad erg leuk.
Het opruimen hangt denk ik in de lucht, ik heb ook mijn kast onder handen genomen, ziet er weer overzichtelijk(er) uit! Een hoop losse plaatjes etc nu voor de grijp gelegd om zo snel mogelijk op te maken...
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine 52WTC

Henriët zei

Leuk deze kaarten met de snoesjes. En zo heb je dan meteen 2 leuke kaarten.
Heerlijk dat opruimen af en toe. Heb ik de laatste weken ook af en toe gedaan op allerlei plekken in huis. Ruimt zo lekker op.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Oost West thuis best Nelleke. Je hebt leuke slimline kaarten gemaakt met deze leuke snoezige plaatjes. Ik blijf ze leuk vinden. Ik was ook aan het opruimen heb er een nieuw kastje bij en daar zit nu al mijn dp in... . Ook bezig om mijn mallen op te ruimen. De bloemetjes die jij wilde heb ik niet meer. Anders had je ze zo wel mogen hebben ...
Wij zijn nu weken met vakantie. Dus straks weer verder met het opruimen. Heb je weer overzicht.. vedl plezier in en om huis. Groeten Trijntje

Marfien zei

Leuke kaarten met de snoesjes, Ga toch ook nog eens even snuffelen in mijn snoesjesmap . . .

GerJanne zei

Je haalt me de worden uit de mond. Echt fijn weer thuis te zijn. Knutselen zal wel even op een laag pitje staan hier. Maar je kaartjes zijn heel leuk! De nieuwe snoesjes heb ik ook niet, maar genoeg oudjes... ze blijven leuk.
Ben benieuwd naar sjees wat je er gevonden hebt...

Hobby Hoogland zei

Een leuke slimeline kaart en de snoesjes doen het nog goed op je kaart.
Lekker weer thuis en nog mooi weer hier lekker om te fietsen .
groetjes Marjan.

Angélique zei

Heel leuke kaarten Nelleke, die Snoesjes doen het nog goed.
Dat opruimen moet ik ook weer eens doen. De kasten zijn wel netjes, maar mijn werkplek wordt steeds iets kleiner...

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie slimline kaartjes met de leuke snoesjes en het leuke dp
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT H&I

Daphne zei

Vakantie is leuk en fijn, maar wat ook leuk is aan Vakantie is het thuis komen (vind ik)
Dan ben je ineens weer heel blij met alles wat je hebt.
Meteen 2 leuke Kerstkaartjes, inderdaad, wat een ander effect geeft dat, dat " spiegelbeeld/negatief" gebruiken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn superleuke kerstkaarten geworden en gewoon de "oude" snoesjes opmaken hoor, hier liggen ze ook klaar hihi. Heerlijk hè om zo thuis aan te rommelen, ik kan er ook erg van genieten.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Nelleke.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Femminde zei

Zo leuk om van alles terug te vinden.
Super leuk gedaan met die schattige snoesjes.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Mummylade zei

Absolutely adorable! Thank you so much for entering our challenge at ABC Christmas.

!neke zei

Heel leuk met die snoesjes !!!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke snoesjes kaarten.
gr Alma

Francesca zei

Very pretty card! Thanks for playing at Christmas Craft Creations

Mummylade zei

Wonderful! Thank you so much for joining us at ABC Christmas challenge

Lady Joyful zei

Lovely card! Please note that to be eligible for our prizes, or to be our winner or honourable mention, you should include our challenge graphic in your blog post. I'll check back before the challenge end date to see if you've updated to be eligible :) Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT