Mijn lijst met blogs

woensdag 2 juni 2021

CCC 2 juni


 Vandaag laten alle deelnemers van de Card Chain Challenge  weer hun kaarten zien welke ze gemaakt hebben. Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb. Ik gebruikte de sketch en kleurenpallet. De basis heb ik bewerkt met distres oxide inkt. Daarop 3 cirkels en een bloem erop. De tekst is van donkerblauw papier evenals de hart van bloemen. Die bestaat uit allemaal kleine sterretjes. 
Het was een kaartje wat snel klaar was en waar ik met veel plezier aan gewerkt heb, ook omdat het zo goed lukte.
Het kaartje is richting Amerika gegaan, maar ik heb niet gehoord of deze al over is gekomen.
Ik hoop het. Op het blog zijn alle kaarten ook te bewonderen.
Groet, Nelleke 

7 opmerkingen:

Marfien zei

Mooi gemaakt, leuk idee, de cirkels achter de bloemen

GerJanne zei

heel gave uitwerking van de sketch en de kleuren. Ik heb van mijn ontvangster ook nog niet gehoord of ze hem gekregen heeft. Zal wel goed komen...

Anita van Deur zei

Heel leuk Nelleke prachtige achtergrond.

Femminde zei

Dat is wel een hele mooie geworden Nelleke!! Super mooi geheel.
En je koos ook al zo'n mooie kleurencombi voor het KKt. Ga ermee aan de slag.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Creatiels zei

Hele fijne en knappe kaart in een mooie kleurcombinatie.
Bedankt voor je kleurkeuze voor het KKT. Ik doe graag weer mee.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Linda W. (ScrappinBari) zei

What a beauty in blue and white! Just love the background for your gorgeous diecuts!!

SIMON PATCHIN zei

Hoe u uw ex-minnaar/partner/vriend/vriendin/vrouw of echtgenoot terug kunt krijgen?

Het breekt mijn hart om te weten dat mensen zo veel pijn hebben dat ze wanhopig hun liefdesleven terug willen krijgen. Voor iedereen die nu pijn heeft, ik wil dat je je geen zorgen meer maakt, want je ex-minnaar/partner zal bij je terugkomen zodat je je weer heel kunt voelen en dat meen ik echt. Toen mijn vrouw me verliet, was Lord Zakuza de man met wie ik contact opnam die me hielp om mijn vrouw binnen 48 uur terug te krijgen met zijn krachtige spreuk en ik kan nooit de dag vergeten dat ik Lord Zakuza bedoelde, want zijn spreuken verrichten GROTE WONDEREN. Neem nu contact op met Lord Zakuza, want hij is als een God op aarde die je EX-liefhebber binnen 48 uur terug kan krijgen met zijn krachtige spreuk. Via onderstaande gegevens kunt u met hem in contact komen.


WhatsApp/bel/sms: +1 740 573 9483
Website via: lordzakuzaspells.com
E-mail via: Lordzakuza7 @ gmail. com