Mijn lijst met blogs

maandag 21 juni 2021

De oudjes doen het nog best

Wat een dag zondag.  Met maar liefst 3 verschillende kaarten behaalde ik een topplaats. Bij Girlz Creative Crafts won ik de uitdaging en bij mijn Hobbyhonk challenges en DCL een topnotering. Echt  leuk, het geeft je een gevoel van waardering voor hetgeen wat je maakt. 
Rood wit blauw een kleurenuitdaging bij Marianne Design Challengeblog. Eerst eigenlijk wel lastig. Het plaatje lag er al een tijd en de vierkante stans ook. Hij lag er in kraft om om te haken, dat ligt er nog. Een witte uitvoering geeft zeker ook een mooi effect en deze nu gebruikt. Toen ik uit een blokje van MD de achtergrondpapiertjes zag, was de kaart gauw gemaakt.  De sketch is van Atlantis Heart Challenge, maar die is al afgelopen. De kaart was nog wat kaal, daarom gebruikte ik een bloem in het rood, wit en zilveren hart om het op te fleuren. Nog een tekst van Happy Birthday en toen... dat zal menigeen van ons wel overkomen, was de inkt niet droog en begon te vlekken. Dan maar een bannertje met tekst gebruiken.
Waarom oudjes in de titel?
In mag graag op marktplaats en Facebook kijken en vond deze 2 oude stansen en kocht ze voor een prikje. Zo blij mee. Indertijd vond ik het witte vierkant ook zo mooi, maar schafte hem niet aan omdat ik ze toen te kostbaar vond. Zeg nou zelf, ze zijn prachtig. En zo scharrel ik wat oudjes op, spaar bepaalde stansen en wat kan ik daar van genieten. 
De kaart is naar mijn zus gegaan, ze was zaterdag jarig en is veel met garen bezig, haken, spinnen en vilten.
Ze kreeg vrijdag al een mooi verjaardagscadeau cadeau namelijk een gezonde kleinzoon.
Dat wordt weer freubelen. 😀
Challenges:
CS1057, PK9156, LR0132, CR1242
Groetjes en tot een volgende kaart.
Nelleke 

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi zo in rood en wit en blauw! EN zeker doen die oudjes het goed. Ik heb deze ook denk ik (in die partij gekocht..)
Gefeliciteerd met al je toppers. Zo leuk om te ontdekken elke keer. Jammer dat er niets van komt om deze week af te spreken, maar we zien elkaar zaterdag sowieso.

Henriët zei

Wat maakte je een mooie kaart voor je zus. Heel leuk zo met die schuine banen achter het plaatje.
Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Suzan zei

Prachtig kaartje Nelleke! Supermooie mallen heb je gekocht.
Ik kijk ook dikwijls even bij tweedehands spulletjes hoor.
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Angélique zei

Mooie kaart voor je zus. De schuine banen vind ik heel mooi staan. Gefeliciteerd met je toppers.

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart voor je zus ,in deze rood wit blauw tinten.
Groetjes Elle-jeanne

Trijntje zei

Gefeliciteerd met al je top noteringen. Zeker leuk om zo waardering voor je kaarten te krijgen. Deze kaart is ook weer erg leuk. . Succes met he5 maken van de babykaart. Ik heb ze ook op mijn lijstje staan . Groeten Trijntje

Femminde zei

Wat leuk dat je zo blij bent met die oudere modelletjes. Hier heb ik ook een paar favoriete oudjes maar ga er binnenkort ook wat verkopen. Ik hou je op de hoogte.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anita zei

Super geslaagde kaart Nelleke.
ik heb die mallen ook in diverse vrmen, aren zowat de eerste creatables, toen nog in wit.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Aniet zei

Prachtige verjaardagskaart Nelleke, ik speurde altijd op beurzen naar oudere mallen, hopelijk kan dat binnenkort weer.
bedankt voor het meedoen met de challenge,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Marfien zei

leuke kaart is het geworden, het plaatje met het garen is perfect voor je zus
Ben jij dus oudtante geworden :-)
Oude mallen? ik gebruik niet anders . . .

De Hobbyzolder zei

Leuke kaart voor je zus! Daar zal ze vast blij mee geweest zijn. Maar natuurlijk niet zo blij als met haar kleinzoon 😉
Bedankt voor het meedoen met de “Rood-Wit-Blauw” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

jolanda creatief bijtje zei

super mooie kaart
bedankt voor het meedoen aan de challenge rood wit blauw
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog md

Wybrich zei

Prachtige kaart Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge