Mijn lijst met blogs

donderdag 2 september 2021

Card Chain Challenge, 2 september

Elke 2e van de maand om 12.00 u laten wij onze kaarten voor de Card Chain Challenge zien. Je kan kiezen uit een kleurenpallet en/of een sketch. Ik koos voor de sketch en thema vriendschap. Voor het kaartje heb ik het papier uit het mooie blok van de Action gebruikt welke ik voor mijn verjaardag van GerJanne kreeg. Wat was dat leuk om mee te werken. Bij het zwart/wit heb ik zalm gebruikt. Het spreekt verder wel vanzelf. Ik heb deze kaart naar Suze in  Nieuw Zeeland gestuurd. Verrassend genoeg kwam deze al heel snel over. Altijd weer fijn om te lezen.
Gelijk maakte ik een kaart voor mijn jongste nichtje die de vorige maand 18 is geworden. Eigenlijk hetzelfde verhaal. Zelfde sketch, zelfde blok papier, en toch een heel andere uitstraling.                       
Dat blok is prachtig en ga ik vast wel vaker gebruiken.
Of te wel dat heb ik maandag al gedaan.😇
Groet, en tot een volgende kaart.

12 opmerkingen:

Irene zei

Écht leuk Nelleke! Ben 4x terug geweest maar het blok helaas nóóit gezien 😏😪.
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kaarten Nelleke.
Inderdaad een mooie Blok.
Groetjes Elle-jeanne

Trijntje zei

Het zijn twee prachtige kaarten. Ik heb ook gezocht naar dit blok... te laat denk ik. Groeten Trijntje

Diny zei

Jij hebt ook dat leuke blok Nelleke.....je hebt er twee hele leuke kaartjes mee gemaakt!
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

Twee schitterende kaarten heb je gemaakt Nelleke met die schattige plaatjes. Het papier is zeker mooi en zalmroze staat er prachtig bij.
Heel geslaagd!!
Groetjes Antje

VoormeKaartje zei

Wow wat zijn dit prachtige kaartjes geworden. Een heel mooi blok.
Liefs, Christa

HilaryJane zei

Beautiful cards xx

Marfien zei

2 hele leuke meidenkaartjes

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes Nelleke!! En ja toch zo verschillend ondanks bijna dezelfde papiertjes.
Fijn weekend alvast!!
Groeten van Femminde

Linda W. (ScrappinBari) zei

Two darling cards with that sketch, Nelleke!!

GerJanne zei

Ja wat een leuk blok is dat he? En zo grappig dat het een heel nadere kaart lijkt door de kleuren en het papier dan de mijne. En toch zelfde sketch. Ik denk dat ik de volgende keer een kaart aan jou moet sturen 🤣

Julia Aston zei

So pretty in the black and white with the touches of pink Nelleke, sweet face image and pretty stems! xx