Mijn lijst met blogs

woensdag 29 september 2021

New home in Kleurenkaartteam

Vandaag is het weer kleurenkaartteam van Martina. Deze keer heeft zij de combinatie gekozen en ze koos voor staalblauw en geel. Eigenlijk wel een hele leuke combinatie. Bij staalblauw dacht ik gelijk aan dit designpapier van Marianne design. Voor deze kaart heb ik een oude stans van MD gebruikt. Zelf heb ik hem nog maar net. Toentertijd vond ik hem best kostbaar  en zo mooi,  nu heb ik hem dan 2e hands op de kop getikt. Het is ook heel fijn dat er een mooie vierkante stans bij zit, die heb ik 2 x gestanst. De kaart is enkel waar ik een standaard achter geplakt heb. Zo kan de kaart met 1 zegel weg. Daarop heb ik daar nog kraft tussen gedaan. Boompjes en huisjes van MD, ook oudjes. Achter de ramen geel en blauw papier, waar het donker is. Bij nr 39 brandt licht en zie je een paar kleine hartjes. Nog new home met de letters van het letterbord. en tot slot een paar kleine sterren.
Deze kaart is al op de post gegaan naar een neef en zijn vriendin die een huis gekocht hebben en er nu wonen.
Zeker kom ik bij jullie langs, al weet ik nog niet wanneer. 
Vandaag zijn we met Thomas een dag in Maastricht waar hij met ons een speciale poli  in het ziekenhuis daar bezoeken. De wekker ging vroeg af , we moeten er om 9.30u zijn en het is iets meer dan 200 km rijden.
Tot gauw!
Groet, Nelleke 
 

19 opmerkingen:

Sarah zei

Dag Nelleke, ik kom niet meer zo trouw langs ( tijdgebrek ) maar ik lees hier en daar wel altijd je blog als ik kom kijken. Super proficiat met je kleinzoon en alle mooie dingen die je voor hem maakte.
Jouw kaartje voor het KKT is mooi, tof dat je iets 2 de hands hebt kunnen scoren. Heel goed bedacht met het licht dat aan is op nummer 39! Dit gaat de ontvanger plezieren. Succes met de lange rit 🚗. Xx

Daphne zei

Wat leuk om nummer 39 zo in de spotlight te zetten met de lichtjes en de hartjes.
Jullie neef en zijn vriendin zullen er heel blij mee zijn en het idee van het huis meteen snappen.
Succes vandaag, poeh, spannende dag dus ook.

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart in deze tinten.
Succes vandaag.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Oh.... dat is vandaag! je had verteld dat het eraan zat te komen, maar ik wist niet wanneer. Je kaart voor het KKT is mooi zeg. En wat een goed idee, van dit papier. Die bewaar ik voor de volgende keer.
Leuk dat je het huisje verlichte ramen hebt gegeven.
En het huisnummer erop, altijd leuk!

Nancy Soetaert zei

wat een leuke verhuiskaart in de KKT-kleuren! heel leuk het verlichte huis.
Groetjes
Nancy

Marja zei

Superleuke kaart maakte je met de voor jou nieuwe stans!
Vind de stans ook weer heel leuk denk dat ik daar ook wel iets mee kan dus ga hem weer is opzoeken in mijn bak met stansjes die ik niet meer gebruik.
Groetjes Marja.

Jantine zei

Wat een leuke kaart maakte je Nelleke. Dat papier is heel geschikt voor deze kleurenuitdaging. Ik heb het ook liggen, maar er niet aan gedacht.
Succes vandaag in Maastricht, dat is een eind weg.
Groetjes
Jantine

marja kenter zei

Wat een leuk kaartje en zo lief bedacht met die hartjes, dat lichtje en het huisnummer.
Succes in Maastricht.
Groetjes

Marfien zei

Wat een vrolijke verhuiskaart heb je gemaakt, duidelijk zichtbaar waar het jonge stel is gaan wonen

Diny zei

wat een leuke kaart met de mooie stans Nelleke....een goede aankoop!
Veel succes vandaag in Maastricht,
Diny

Petra-loves-paper zei

Héél leuk gedaan met de lichtjes achter nr. 39, gaaf 🤩

karin zei

Prachtige kaart in de KKt kleuren Nelleke.
Sterkte voor vandaag.
groetjes,
Karin

Femminde zei

Wat een mooie kaart Nelleke!! En als je het iets anders maakt dan is het ook tof als kerstkaartje.
Succes vandaag met jullie lange dag in Maastricht.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Wat een grappig kaartje met de huisjes en licht aan op nr 39!Altijd leuk om zo'n kaartje te sturen en te ontvangen! Succes met het vroege opstaan en de dag zelf! Groetjes Marijke.

Colien zei

Heel mooi kaartje in de kleurtjes van deze maand!
Een lange dag voor jullie, succes met de reis en het poli-bezoek.
grtz Colien

!neke zei

Helemaal leuk weer Nelleke !
Groeten Ineke

Henriët zei

Wat een mooie verhuiskaart.
Dat blauwe papier van MD had ik niet eens aan gedacht.
Succes vandaag in Maastricht. Jullie komen er niet echt voor de stad maar het is daar zo mooi. Zo jammer dat het vanaf hier 349 kilometer rijden is. Maar ja....als je kind er woont doe je dat met plezier.
Groetjes van Henriët

Antjes kaartcreaties zei

Mooie verhuiskaart Nelleke. Leuk de skyline met de huisjes.
Deze mal is zo leuk ... ik heb em al heel lang en ook al heel veel gebruikt. Veel plezier met je nieuwe mal.
Groetjes Antje

Laurespage zei

Een super mooi verhuiskaartje. Fijn afgewerkt en mooie kleuren.
Groetjes, laurette