Mijn lijst met blogs

maandag 13 september 2021

Zakjes

Dank je wel voor alle leuke reacties op mijn ecoline kaartjes. Het was ook erg leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar.
Vandaag een heerlijke knutseldag gehad. Dingen afgemaakt en nieuwe kaarten gemaakt. Maar die plaats ik te zijner tijd.
Nu een post die al ruim 2,5  jaar in concepten staat en nog nooit heb geplaatst. Ik weet eigenlijk ook niet waarom. Maar hier zijn ze dan. 
Nadat mijn ouders zijn overleden, ruim 2,5 jaar geleden, hebben we de dames van de thuiszorg een kleine attentie gegeven. Ik heb daarvoor de envelopjes gemaakt. De basis is een wit zakje. De achtergrondjes gemat op effen papier. Over het papier een effen strook met daarop een hart, een bloem 2 vlinders, 2 hartjes en bedankt. In het hart van de bloem zit een knoop om er aan te herinneren dat je goed voor jezelf moet zorgen.
Deze achtergrond is van verf uit een flesje. In heel andere kleuren als de eerste.
Ik heb allerlei verschillende soorten bloemen gebruikt en alles moest weer passen naar de achtergrond.
(Deze foto is niet helemaal goed)
Deze weer in dezelfde kleuren als de 2e kaart en een heel andere bloem.
Hoe ik deze achtergrond heb gemaakt weet ik niet meer, het is geloof ik dezelfde als het derde zakje.
Het was toen erg fijn om hier zo mee bezig te zijn. Nu dan eindelijk de rest  geplaatst, de eerste 2 heb ik toen wel laten zien. Zier hier. Daar schreef ik dat er nog 6 waren, maar ik weet niet waar het 6e zakje is.
Tot woensdag dan kom ik met een kaart voor iemand wat je niet vaak maakt. 
Groet, Nelleke 


7 opmerkingen:

Henriët zei

Alweer zo'n leuke serie. Mooi hoe je alles aanpaste aan de achtergrond maar steeds weer andere bloemen hebt gebruikt.
En ook al zijn het oudjes, ze zijn nog steeds even mooi.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Wat zijn ze mooi, de combinatie van kleuren en stansjes zij in harmonie met elkaar. Je maakt me nieuwsgierig naar de kaart van woensdag, fijne dag.

Angélique zei

Wat mooi om zulke attenties waar heel veel aandacht aan is besteed aan de thuiszorgmedewerkers te geven.

Caroline Cards zei

Super mooi gemaakt en een heel leuk idee om zo'n attentie te maken!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Zooooo, die laatste zin, daar word ik nieuwsgierig van! Ik kom morgen weer kijken.
Het is allemaal supermooi wat je gemaakt hebt. De kleuren zijn prachtig en het idee van die knoop vind ik mooi.
Lekker zo'n knutseldagje. Ik hoop er volgende week eentje te hebben...

Daphne zei

Dit is leuk zeg!
Mooi van kleur, maar vooral heel leuk om iets liefs, kleins en/of waardevols (geld) in te doen en weg te geven.
Gek hè, dat zoiets heel lang in concepten blijft staan, te leuk om niet te plaatsen.
Ik breek mijn hoofd over je laatste stukje van je bericht ik heb geen idee kom morgen wel weer terug☺

Trijntje zei

Wat een leuke zakjes. Fijn dat je ons nog laat zien… Groeten Trijntje