Mijn lijst met blogs

vrijdag 3 september 2021

Een kleinzoon!

 Na een aantal spannende dagen is in de nacht van woensdag 1 september onze kleinzoon Hugo geboren. 
Avonds mochten wij samen naar hem toe. Hugo is met een keizersnee geboren, en is met zijn moeder nog in het ziekenhuis. Gelukkig mochten wij op afspraak naar hen toe. Ik lees nog steeds dat dit nog niet overal het geval is. Wat is het weer mooi om zo'n klein hummeltje in de armen vast te houden. 
Hoe mooi is het telkens weer dat alles goed is gegaan. Iets om heel dankbaar voor te zijn. 
Jullie moeten het zonder foto doen, maar het zijn dierbare plaatjes geworden.
Woensdagmorgen had ik dus nog tijd om het kaartje voor hen af te maken. 
Omdat niet bekend was wat het zou worden heb ik de basis neutraal gehouden, zodat ik er alle kanten mee op kan, als we weten wat het is geworden.
De basis lag al een tijdje klaar, vorige week ben ik toch begonnen om de muisjes alvast te maken. Zo hoefde ik baby muis alleen maar een blauw befje te geven, om het daarna op de kaart te plakken. 
Ik maakte een banner met zijn naam. Welkom is van een gedeelte van een stempel. De tekstjes mama, papa en zoon van MD. Van Harte is van Karin Joan.
Achter maakte ik een standaard zodat die kon staan. En dat doet die al in het ziekenhuis.
Donderdag moest ik werken en had ik een afscheidsfeestje van een collega. Vandaag maak en pak ik de rest van de cadeautjes in om dit komende week te brengen. 
Ik maak altijd een 10 dagen pakket, en breng dit vaak later zodat ze na de kraamtijd nog wat leuks hebben om elke dag uit te pakken. Zo kan ik het veel rustiger afmaken. Want ik maak ook overal kleine kaartjes aan met een begeleidende tekst. dat kan ik ook niet van te voren doen.
Woensdagavond is ook Thomas gebeld door zijn broer. Samen met zijn begeleiding gingen ze videobellen. Het was allemaal overweldigend voor hem en wist niet goed wat te zeggen. Daarom heb ik donderdagmiddag 4 foto's gebracht. Toen ik hem de eerste foto liet zien begon hij te stralen. Later kreeg ik 2 appjes van de begeleiding dat hij de foto's weer aan het bekijken was. Het is dus geland bij hem. Kan hij weer op de kinderen passen, zoals hij zelf zegt.
Ik ga dus hard aan de slag om alles klaar te maken, boodschappen doen en  het huis aan kant maken.
Groetjes, Nelleke 


19 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Nelleke, wat een fantastisch nieuws…van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon Hugo. Ik weet hoe jullie je nu voelen weer trotse oma en opa te zijn…het is een rijkdom hoor! Hoop dat ze snel opknappen en naar huis mogen.
Wij kunnen er ook intens van genieten hoor en het gaat nu met beide goed.
Ik wens jullie heel veel geluk met de kleine Hugo (wij hebben ook een Hugo)
Geniet ervan, lieve groet Oma Ellen

Ellen zei

Vergeet helemaal je superleuke kaartje…prachtig hoor!

Kaartenkraam zei

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon Hugo! Altijd weer een wonder als er een gezond kindje wordt geboren vind ik.
Lief en mooi kaartje heb je voor ze gemaakt.

groetjes van Ank

VoormeKaartje zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon!!! Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Liefs, Christa

marja kenter zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Altijd een wonder.
En wat lief dat Thomas op wil passen.
Het kaartje is heel leuk en succes met het 10 dagen pakket. Fijn weekend

Femminde zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. Dat jullie samen maar heel veel mooie dingen mogen meemaken. Succes met je 10 dagen pakket!! Het kaartje is alvast super!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Hartelijk gefeliciteerd met je kleinzoon! Wat zal dat genieten zijn. Mooie kaart heb je gemaakt, heel leuk met de muisjes als gezinnetje.

Scraptastisch zei

Hiep, hiep, hoera weer Opa en Oma geworden, van harte Wim en Nelleke en heel veel plezier van/met Hugo! Fijn dat alles is goed gegaan en jullie hem al hebben mogen bewonderen in het ziekenhuis! Je hebt een heel lief kaartje gemaakt en Oma heeft het nog druk whaha
xx Gerie

Irene zei

Heerlijk nieuws Nelleke! Van harte gefeliciteerd met jullie ..e kleinkind Hugo, hoop dat hij en zijn Mamma snel naar huis mogen en dan volop kunnen genieten van jouw 10-daagse verrassingen! De kaart is schattig!
XxIrene

Hermien zei

Babynieuws dat is altijd leuk, van harte gefeliciteerd Nelleke en wat een mooie naam Hugo. En fijn dat ze het allemaal goed maken dat is natuurlijk ook heel belangrijk.

Fijn weekend,
Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je voor de trotse ouders en Hugo gemaakt Nelleke. Van harte gefeliciteerd met dit kleine wondertje en heel fijn dat je al langs mocht komen. Fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon Hugo! Je kaartje is super schattig! En wat leuk dat je een 10 dagen pakket hebt gemaakt!
Geniet van je kleinzoon en groetjes, Trudy

Marfien zei

Tof kaartje heb je gemaakt voor de familie, jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe kleinzoon. Opnieuw genieten

martina's kaartjes zei

deze is erg leuk geworden! mooi kaartje
grtjs,martina

Daphne zei

Gefeliciteerd!!
Prachtige, stoere naam.
Je kaartje is leuk zeg. Handig om alvast de basis klaar te hebben liggen, nu mijn het gelijk mee naar het ziekenhuis.
Geniet er maar van, het is altijd weer een mooie tijd.
Hey stukje over Thomas ontroerde mij...... wat mooi dat hij snapt wat er gebeurt is op zijn manier.

Nicolette zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon, een leuke naam, En je kaart ziet er super uit.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Ja, ook van deze plek nog van harte met Hugo! Ik heb natuurlijk een foto gezien en het is een schatje! Eerdaags doe ik een kaart voor het jonge gezin in de bus bij jullie!
Wat mooi van Thomas! Hij beleeft het op zijn manier...

Trijntje zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon Hugo. Je hebt een prachtige kaart voor de geboorte gemaakt. Superleuk met de muizen. Groeten Trijntje

Caroline zei

Ik heb het even gemist maar van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon Hugo! Mooie naam! Geniet ervan.
En heel leuk kaartje!
Groetjes Caroline