Mijn lijst met blogs

zondag 5 september 2021

Uitdaging de Egel; maak eigen sketch



De maand is omgevlogen, en weer is het tijd voor een nieuwe uitdaging bij de Egel. Deze keer hebben wij een sketch bedacht, en aan jullie van wie je de sketch maakt. Je kunt 3x meedoen, maar gebruik wel elke keer een andere sketch. Ik heb onderstaande sketch gemaakt. Heel eenvoudig. Als voorbeeld heb ik 2 kaartjes gemaakt met de sketch. Je mag ze dus spiegelen. Wel moet de tekst duidelijk te zien zijn en het rondje moet duidelijk zichtbaar in de hoek zitten.  Je hebt weer 2 weken tijd om mee te doen.
De eerste is voor mijn schoonzoon. Heel eenvoudig gehouden, met het mooie papier van MD is dat geen straf. Een echte mannenkaart geworden. 
De 2e kaart was voor de predikant, hij was 12.5 jaar in Twello. Alles op de kaart is op hem van toepassing. De kerk, zijn fiets de muziek. De achtergrond heb ik door de embossing gehaald. 
Verder spreekt het eigenlijk wel voor zich.
Het was lachen toen we de kaart in de brievenbus stopten. Natuurlijk kwamen we een bekende tegen en waren daarmee aan het praten. Ondertussen zagen we  heel veel mensen even naar zijn huis fietsen of lopen om wat in de brievenbus te doen.                                                                                                 
Geniet van het weer, het weekeind en de races vanmiddag in Zandvoort.
Wij proberen dit alle drie te doen.
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

karin zei

Prachtige kaartjes Nelleke. Mooie combinatie van kleuren, dessinpapier en wat er op de kaartjes te zien is. Ik kan me voorstellen dat degenen voor wie ze gemaakt zijn ze leuk vonden.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Ik zag net op het blog van de Egel dat jullie allemaal een leuke sketch hebben bedacht, dat wordt nog lastig kiezen.
Leuk dat jij 2 voorbeelden laat zien, 1 gespiegeld, dat geeft nóg meer ideeën.....
Jij maakte 2 mannenkaarten, die vind ik vaak lastig om te maken. Maar met jouw sketch gaat mij dat vast lukken, ik ga mijn best doen.

Claudia's kaartjes zei

Dit is een geweldig toffe kaart.
This is a really lovely creation.
Claudia

Scraptastisch zei

Heel mooi verzonnen je kaart met sketch Nelleke ze zijn super tof geworden! Hele fijne dag vandaag en het kijken naar Max en de rest!
xx Gerie

Irene zei

Super kaartjes nav je sketch Nelleke, leuk 2 totaal verschillende te zien!
Fijne zondag,
XxIrene

Marfien zei

Mooie schets en leuke kaartjes, en (zoals je al laat zien) je kan er alle kanten mee op . . .

Nicolette zei

Een leuke sketch en je hebt er mooie kaarten mee gemaakt.
Groetjes Nicolette

Josje zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt

Creatiels zei

Vele leuke en mooie kaartjes heb ik hier weer zien verschijnen. Ook deze twee zijn ook leuk.
Omwille van de drukke periode an kookkampen kon ik niet vroeger reageren.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Trijntje zei

Wat een leuke kaarten heb je met je eigen schets gemaakt . Ze zijn beide even mooi. Groeten Trijntje

Nynke zei

Mooie kaartjes! Ik hou van de eenvoud van jouw schets. Ik hoop dat het me lukt om mee te doen bij de Egel...
Groetnis Nynke