Mijn lijst met blogs

zondag 19 december 2021

60 jaar getrouwd

 
Vandaag zijn de ouders van GerJanne 60 jaar getrouwd. Voor hen maakte ik deze kaart. De laatste jaren wat minder door de corona, maar wij komen hen vaak tegen met de verjaardagen van Peter en GerJanne.
Ik weet zelf bij mijn eigen ouders ook hoe bijzonder deze mijlpaal is. Mooie herinneringen die je altijd meedraagt. Dus er moest zeker een kaart naar toe.
Gisteren heeft GerJanne hen de kaart gegeven en ik kreeg via de app van GerJanne een bedankje.
De kaart heb ik gemaakt naar een sketch met papier van 3 verschillende blokjes  designpapier: van de Action het grijze, de roze zijn er 2 van MD. De ronde stans van MD gebruikt en hier een lint doorgeregen, wat eigenlijk best wel lastig was omdat de mal rond is en het lint is niet rekbaar. Daarop een zwarte strik, 60 en getrouwd van MD en tot slot 2 hartjes van zilverpapier en zwarte glittersteentjes.
Leuk om hier mee bezig te zijn.
Challenge:
Een fijne dag vandaag ondanks de lockdown. Hier komen wij zeker ook weer doorheen, al verlopen de feestdagen anders dan je hoopte. Ik had er al een tijdje geen goed gevoel over, en dat blijkt te kloppen.
Gelukkig kon ik de booster halen dinsdag maar Thomas heeft hem nog niet gehad omdat ze getest moesten worden is de booster uitgesteld. Gelukkig waren ze allemaal negatief.  Ik hoop toch echt wel dat hij hem komende week krijgt. 
Oja, er komen veel kaartjes binnen waar ik jullie heel hartelijk voor wil bedanken.
Ik wil nog een poging doen dit persoonlijk te doen.
Groetjes, Nelleke 
















  

7 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat een mooie kaart , 60 jaar ja dat is toch echt een mijlpaal.
Wij gaan ook maar proberen een afspraak te maken voor de Boesterprik.
Weer wennen aan de lockdown.
Nog een fijne zondag.
groetjes Marjan.

Daphne zei

Mooi, héél mooi.
Ik vind dit echt een kaart die past bij een stel dat 60 kaart getrouwd is.
De kleuren vind ik altijd een mooie combinatie, roze en zwart met zilver.
Ik hoop met jullie mee dat Thomas de booster gauw mag krijgen, dat geeft hem een jullie het iets met vrijheid de komende tijd.

Ellen zei

Prachtige kaart Nelleke voor het diamanten paar…heel chique wel!
Gelukkig mogen we met zn vieren op bezoek bij Margaux met de kerst…als Stephan echt beter is, hij heeft/had corona maar het gaat de goede kant op!
Ik heb net een uur geleden de booster gekregen en Dick kreeg hem donderdag dus dat voelt wel heel erg fijn!
Fijne zondag verder, groetjes Ellen

Henriët zei

Een mooie kaart voor een bijzondere mijlpaal.
Voor mij eerst nog geen booster omdat ik net corona heb gehad. Hopelijk daardoor ook eerst voldoende beschermd.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke, allereerst bedankt voor de mooie kerstkaart die je mij gestuurd hebt, die tekststans vind ik zo gaaf. Ook de wens die met allemaal v's begint vond ik mooi. Hij hangt gezellig bij de rest.
Je hebt ook voor de ouders van GerJanne een mooie felicitatie-kaart gemaakt. Wat een mijlpaal hé. Fijn dat ze dit mee mogen maken. Hopelijk kan snel de booster gezet worden, mijn ouders mogen pas 3 januari komen en Tim en ik zijn nog niet aan de beurt.
Lieve groetjes Miranda

marja kenter zei

Het is een prachtige kaart natuurlijk waren ze er blij mee dat kan niet anders.
Wij krijgen onze booster prik a s. Donderdag hopelijk gaat het voor Thomas ook snel gebeuren.
Liefs en groetjes

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
we zijn weer thuis. Mooie dag gehad en jullie kaart staat mooi bij mijn ouders in de kamer. Ze vinden hem heel mooi en dan zo leuk dat mijn vader het allemaal heel goed bekijkt en vraagt hoe je zoiets maakt. Echt leuk. Het is ook en heel mooie kaart en in het echt nog mooier. Zo leuk met dat lintje erdoorheen...