Mijn lijst met blogs

donderdag 2 december 2021

Card Chain Challen december



Op deze dag laten wij weer de kaarten zien die we maakten voor de Card Chain Challenge. De bovenste is de kaart welke ik naar Jeanne stuurde. Dat deed ik de vorige maand ook al, ik had niet goed opgelet met het opgeven. Maar dat is dan zo. Het is nog steeds zo leuk om mee te doen.
Ik maakte deze kaart 2x. Ik gebruikte de sketch en het kleurenpallet. In een boekje van MD vond ik deze papiertjes en als je dat doormidden snijd, hou je 2 stukken over. Dan maar gelijk een 2e kaart er van gemaakt. Het hart is van glimmend papier van de Action. Ik las al dat het moeilijk stansen was. Ik heb een stukje op een stukje papier geplakt, want het is zelfklevend. En dan lukt het stansen wel goed. De stukjes kun je weer in de ovalen cirkel en vierkantje leggen. Nog een mooie bloem, een tekst en de kaart was al weer klaar. 
Hier de andere kaartbloemen en papier andersom en dan is het gelijk al weer een andere kaart.
Ook deze is al weer verstuurd, al weet ik al niet meer naar wie. 
Zijn jullie benieuwd wat iedereen gemaakt heeft, kijk dan even bij de Card Chain Challenge.
Groetjes, Nelleke 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 prachtige kaarten mooi van kleur en design!

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kaarten in deze tinten .
Groetjes , Elle-Jeanne

Ellibelle zei

What a great take on the sketch for card chain challenge and so beautifully done!

Trijntje zei

Wat leuke kaarten met dit papier. Mooie kleuren combi .De bloemen zijn erg mooi. Groeten Trijntje

Henriët zei

Mooie vrolijke kaarten. Handig dat je er op deze manier meteen 2 hebt.
Groetjes van Henriët

Antjes kaartcreaties zei

Wat een kleurrijke kaarten heb je gemaakt Nelleke.
Slim om er gelijk twee te maken.
Mooie layout en de bloemen staan er erg mooi op.
Groetjes Antje

Julia Aston zei

So lovely in the blue and yellow with your beautiful layered flowers!

Angelique zei

Mooie, fleurige kaarten door de kleurcombinatie en mooi het glimmende midden. Wat een leuke sint zakjes maakte je voor de kleinkinderen, blijft een leuk feest.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Als je zo je papier snijdt heb je inderdaad genoeg voor 2 kaarten, dat vind ik altijd zo leuk van zulke achtergrondjes, je hebt zomaar 2 kaartjes.
Leuk gemaakt, beide.
Ik vind rondjes altijd leuk, maar de 2de kaart, met het rechthoek vind ik eigenlijk ook heel mooi.
De bloemen zijn leuke toevoegingen.

Angelnorth zei

These are lovely Nelleke, the dimensional flowers are so pretty!

HilaryJane zei

It is always good when you get 2 for 1. Great cards xx

Linda W. (ScrappinBari) zei

Just love your take on the sketch, Nelleke!! I had a reverse pair of papers from my card too but haven't made a second. Well done - love #2 also!!