Mijn lijst met blogs

zaterdag 25 december 2021

We wish you a merry Christmas

Elke dag krijg ik via de mail een positieve gedachte.
Een paar weken geleden kwam deze binnen over de mooie V's in je leven. Ik zette er nog verdraagzaamheid bij. Ik vind ze zo mooi en deel ze graag, en plakte deze tekst in de Kerstkaarten die ik verstuurd heb.

Vriendschap
Verliefdheid
Verbinding
Vriendelijkheid
Verdraagzaamheid
Vrolijkheid
Verzoening
Vrede
Vrijheid

Vreugdevolle en mooie Kerstdagen gewenst.

Op deze 1e Kerstdag laten GerJanne en ik onze kaarten zien welke we woensdagmiddag gemaakt hebben tijdens onze kletseldate.
Via de challenge van de Egel kwam onderstaande kaart van Miep binnen. Zij werd hiermee ook 2e. Ik vond het idee zo leuk dat ik dat een mooie uitdaging voor ons leek en heb daarvoor de spullen klaargezet zoals gilding wax en 300 grams zwart papier en embossing folders. We hebben goed gekeken hoe ze dit gedaan had, maar daar toch zeker onze eigen draai aan gegeven. Dit is dan het resultaat geworden. Zelf gebruikte ik vooral voor de buitenrand teveel wax. Je pakt gauw te veel uit het potje. Het was erg leuk om te doen en ik begon aan een 2e kaart, maar die is nog niet klaar. Dat komt te zijner tijd wel.
GerJanne was zo enthousiast dat ze gelijk bij Coosa wat bestelde van haar verjaardags geld.😁
Helemaal leuk was dat de potjes gilding wax nu in de aanbieding zijn en dat scheelt altijd weer.
Wij kijken terug op een leuke middag.           
Hier zie je de inspiratie kaart, zo mooi!
Nogmaals fijne dagen!
Groetjes, Nelleke 


6 opmerkingen:

Trijntje zei

Een hele mooie kaart Nelleke.Heel mooi met de gildingwax. Jullie ook mooie kerstdagen. Groeten Trijntje

Aartje zei

Van die V's kun je er niet genoeg hebben in je leven. Mooi omdat in de kerstkaarten te zetten. Jullie zochten een mooie kaart uit om mee aan de slag te gaan en je eigen draai aan te geven. Prachtig resultaat. Fijne dagen gewenst.
Groetjes Aartje

Ellen zei

Prachtig gedaan Nelleke met de wax…ik heb het staan maar gebruik het te weinig.
Jouw kaartje kwam bij mij ook met de V’s en heel mooi dat je er verdraagzaamheid bij hebt gezet…die is af en toe, nu met corona ver te zoeken…veel korte lontjes vind ik!
Een mooie avond nog en een fijne 2e kerstdag morgen!
Groetjes Ellen

Henriët zei

Mooie kaart! Leuk zoals je met 2 kleuren hebt gewerkt. Ik ken die wax niet. Weer iets nieuws om uit te proberen.
Mooie kerstwens. Jouw kaart staat ook bij mij in de erker. Bedankt!
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Mooie kaartjes hebben jullie gemaakt, bedankt voor de tips want ik heb de wax ook net in huis . . .

GerJanne zei

Ja, de jouwe is ook heel mooi geworden! Zo leuk met de verschillende kleuren wax. Had je niet gepland, maar het resultaat is heel verrassend. Mooi al die V's.
maandag komt de wax binnen..;-)
Hier viel Kerst even wat anders uit....