Mijn lijst met blogs

donderdag 30 december 2021

Gastdesigner Marianne Design

Taaadaaa, hier is mijn 8e kaartje in de kleuren okergeel en steenrood.
Deze kaart of eigenlijk tag is mijn gastdesigner kaartje voor Marianne design Challenge blog. De opdracht is, maak een kaart met een tag en lint of kant. Toen ik met mijn vorige serie bezig was  dacht ik dan maak ik ook gelijk de opdracht van MD.  Geen condoleance kaartje maar een felicitatie tag. Op de grote tag zit een kleine tag met roestbruin en het geverfde deel. Daarop 2 bloemen met allerlei takjes gemaakt.
Een strik, tekst en parels erbij. En tot slot een stukje tule door het grote gat.
Kijken jullie ook bij het Marianne design blog en doen jullie weer gezellig mee?
Tot vanavond dan plaats ik mijn kerstkaarten.
Groet, Nelleke 

5 opmerkingen:

Henriët zei

Deze is ook al zo mooi. Die kleuren doen het goed bij elkaar. We hadden hetzelfde basisidee (grote en kleine label) voor deze challenge.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi label met nog een kleintje erop Nelleke. Mooie warme kleuren en gave toef. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Prachtig mooie kleuren en stansen!

Femminde zei

Wat een super mooi slot van die mooie serie!!
Ja je weet dat ik fan ben van series. (heb zelf vandaag ook een leuke serie gemaakt maar die komt in het nieuwe jaar wel op het blog.)
Een goed uiteinde van dit oude jaar!!
Groeten van Femminde

Trijntje zei

Allereerst de beste wensen voor 2022. Wat een supermooi label heb je gemaakt. Fijn om weer met nieuwe kaarten voor het nieuwe jaarcte beginnen. Die ik ook alles verstuurd.. Groeten Trijntje