Mijn lijst met blogs

maandag 20 december 2021

Gast designer 4 seasons challenge

Vorige maand won ik de uitdaging bij de 4 seaosons challenge, en daarom ben ik nu gastdesigner voor de huidige challenge. 2 weken geleden plaatste ik de eerste en nu dan de 2e kaart.
Daar worden namelijk winterwarme breisels gevraagd. Toen ik mijn eerste kaartje kaar had, zag ik de breiwol en pennen liggen en dacht toen: O Ja die heb ik ook nog.  Daar was ik zo blij mee want deze had ik 2e hands gescoord. Dus deze moesten nu gebruikt worden.
Als basis heb ik weer het breiwerk designpapier van MD gebruikt. 
De kaart verder met een plaatje welke ik ken van MD,  en in een tijdschrift zag staan, verder gegaan.
Verder paars en lila de kleuren die ik ook in het uitje zie. Ok een labeltje van MD gebruikt met tekstje van NS. Een kleine poinsettia rechts onder en links een ster van kraft van MD.
Het was een leuke kaart om te maken en is al bij een bloglezeres beland.
Challenges:
4seasons challenge: winterwarme breisels
Carkins kaartenpardijs: kinderliedje "de uil zat in de olmen"
Creatieve inspiratie: gebruik ribbon/lint
Christmas 24: Ribbon/lint
Groetjes en tot een volgende kaart.
Nelleke 

23 opmerkingen:

Femminde zei

Wat super leuk die uil met die lekkere warme breisels. En zulke mooie kleuren.
Ik krijg ondertussen ook een leuk idee maar ik denk dat ik er helaas niet aan toe kom.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Super gaaf !!!!
Lekker warm !
Groeten Ineke

Ellen zei

Beeldige kaart Nelleke en de uil is echt leuk…mooi gecombineerd met het leuk papier en breiwerkje…top!
Dankjewel voor je mooie kerstcreatie…mooi in zwart/wit en rood en superhandig met de standaard erachter.
Fijne dag, groet Ellen

Marijke zei

Een mooi kaartje met dit plaatje! En leuk dat je het gecombineerd hebt met paars, dat zie je toch niet zo snel! Groetjes marijke.

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart Nelleke.
Leuke details.
Groetjes Elle-jeanne

Diny zei

wat een leuke kaart heb je als GD gemaakt Nelleke....ziet er lekker warm uit!
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie kaart als GD Nelleke!
Bedankt voornjenverjaardahsjaart, wat een toffe verrassing!
Groetjes
Jantine

Daphne zei

Haha, nou die heeft geen koude oren dit jaar.
Leuk de breipennen en het gebreide stukje erbij, maakt het net even af.

Nynke zei

Superleuk! En wat een toffe kleuren. Die had ik zelf niet bij elkaar gecombineerd, maar wat gaan ze goed samen.
Groetnis Nynke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart heb je als gast-designer gemaakt Nelleke. Mooie kleuren en het geheel oogt lekker warm.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nellek ook de kaart voor de ouders van GerJanne, mooie kleuren gebruikte je.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart volgens de schets.. leuke breisels erop. Groeten Trijntje

Hermien zei

Prachtig kaartje Nelleke.

Groetjes Hermien

carla zei

Een prachtige kaart waarbij het leuke kinderliedje je heeft kunnen inspireren. Ook in België kennen we dat.
Mooi DP en prachtige kleuren.
Heel mooi gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

karin zei

Mooi kaartje met die uil in de olmen😀 Lekker warm met zijn mutsje op, en zeker nu met deze vrieskou.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

Marfien zei

Gezellig kaartje, heb al wel een idee voor de breisels, maar moet nog veel andere dingen doen . . .
bedankt voor je mooie kerstkaartje

Gina's Cards zei

Such an adorable card! Love the colours and beautiful details. Thank you for joining us at Creative Inspirations, good luck.
Hugs
Gina xx

Aartje zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt met deze lastige sketch. Ik vind hem prachtig.
Fijne dagen, groetjes Aartje

Bernadet zei

Geweldig mooie kaart heb je met deze toch wel lastige sketch gemaakt Nelleke!
Superleuk dat je meedoet bij ons Cheerful Sketches Challengeblog.

Margreet zei

Mooie kaart met al die warme breisels en de lieve uil.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Ditta zei

Prachtige kaart! Leuk dat je mee doet bij Cheerful Sketches.
Groetjes Ditta

Fabiola zei

adorable cette carte Nelleke, merci de jouer avec nous chez Christmas 24, biz

Fabiola zei

C’est une splendide carte Nelleke, j’aime ces tons de mauve, merci de jouer avec nous chez Christmas 24, biz