Mijn lijst met blogs

donderdag 16 december 2021

Familie SneeuwBoer viert Kerst

Iedere keer wil ik meedoen met Knutsels en kadootjes, en heel vaak ben ik alweer te laat voor de uitdaging.
Deze keer niet, al is het wel aardig op de valreep dat dit kaartje klaar is. 
In een laatje met papieren ligt een boekje met aparte modellen kaarten. Die liggen er al weer veel te lang. 
Tijd om hier mee aan de slag te gaan. Dit model had ik er al eens uitgehaald, dat was het dan ook. Ik weet ook wel waarom, het was erg lastig om de vouwen goed te krijgen. Daarna kon het basis papier er op en kon ik mijn idee uit werken. Voor mijn zoon en zijn gezinnetje sinds september, moest deze kaart worden. Ik gebruikte de sneeuwpoppen van MD, de grote en kleine. Man-vrouw en kind. Het kind mocht op de slee. Moeder is erg druk om op hem te letten, haar handschoenen liggen al op de grond. Achter plakte ik wat kerstbomen en aan dunne reepjes dik plastic papier kwamen sneeuwvlokjes. Rechts zie je het op de foto een beetje. Maar het is de bedoeling dat je dat eigenlijk niet ziet. Noel op het vierkantje en tot slot wat glitters in de sneeuwvlokken.
Achteraf gezien had alles wel wat meer naar links gekund. Als je het vierkantje doorduwt komt het tegen moeder sneeuwpop aan. Maar als de kaart staat zie je dat niet. Iets voor de volgende keer. 
Wel weer leuk om hier mee bezig te zijn.
Ik ben benieuwd wat ze er van vinden.
Challenges:
Knutsels en kadootjes: sneeuwpoppen op de kaart.
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
KIC: alles mag
Groetjes en ene fijne dag!
Nelleke 
 

27 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh.... wat ontzettend leuk! Zeker als je wet voor wie het is. Heel origineel tafereel is het! EN wat en apart model kaart. Ziet er heel gaaf uit.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

Anita van Deur zei

Wat een tof model en de uitvoering vind ik geweldig Nelleke schattig tafereeltje.

Angélique zei

Superleuk! Het model, de sneeuwvlokken in de lucht, de sneeuwpoppenfamilie, geweldig!

Nancy Soetaert zei

Wat een fantastisch leuke kerstkaart!
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Super mooi gemaakt!

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met de leuke sneeuwpoppen en een heel mooi model!
groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige kerstkaart winterkaart Nelleke.
Groetjes Elle-jeanne

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kerstkaart Nelleke.
Het model is erg leuk.
Groetjes Antje

Trudy zei

Super leuke kaart en wat een mooi model!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie creatie Nelleke, gezellig tafereeltje en mooi gebruik van het mica, geeft een leuk effect.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een prachtige kaart met de familie SneeuwBoer Nelleke....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Marijke zei

Wat een grappig tafereeltje en een leuk verhaaltje erbij! Ik vind het een mooi modelletje en als je dingen meer maakt weet je wel hoe alles moet. Meer maken dan maar, want hij is wel erg leuk! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend leuke kerstkaart!!
Fijn dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gezellig je weer te zien bij 52 WTC!

Eri zei

Leuke kaart met deze sneeuwpoppen familie!
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Wat een leuke kaart, gelukkig ben je nu wel op tijd.
Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
Groetjes Nicolette DT

Henriët zei

Deze prachtige kaart kun je toch alleen maar mooi vinden? Erg leuk gedaan.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat een supermooie creatie met de sneeuwpoppen. Het gaat mij ook vaak zo… groeten Trijntje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk modelletje is dit Nelleke, en wat een mooie persoonlijke kaart is het geworden voor je zoon en zijn gezinnetje. De sneeuwpopjes hebben het gezellig met elkaar. Bedankt dat je mee doet bij K&K en bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Melanie Hungerford zei

Wow, super fun and so cute! Thanks for sharing with us at Four Seasons.

Femminde zei

Wat een leuke kaart met dat baby sneeuwpopje!! Toch wel bijzonder zo'n eerste kerst. Weet ik nog wel met onze oudste die toen net 6 weken was.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Ans Gilbert zei

Wat een leuk model is dit met hele familie sneeuwpop er op,mooi gemaakt.
Dankjewel voor je mooie kerstkaart die vandaag op de mat viel,
Groetjes
Ansx

Jantine zei

Wat gaaf, Nelleke, tof model. Ik had niet aan K&K gedacht en zag het berichtje van GerJanne vandaag pas...te laat. Maar jij was mooi op tijd.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Super creatie Nelleke !!!!
Groeten Ineke
DT 52WTC

jolanda creatief bijtje zei

hele leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
Dt kaarten inspiratie challenge

Darlene zei

Adorable! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

Darlene
FOUR SEASONS CHALLENGE
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Deanne Saunders zei

Cute card!!! Thanks so much for participating in my IF YOU GIVE A CRAFTER A COOKIE... challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!!
*Have a Great Holiday and Best Wishes in 2022!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper