Mijn lijst met blogs

woensdag 29 december 2021

KKT condoleance


Kleurenkaartteam vandaag en een bombardement aan kaarten die ik plaats vandaag.
De laatste tijd heb ik iedere keer condoleance kaarten nodig gehad en vorige week had ik er weer 1 nodig. Daarom maar een serie gemaakt in de kleuren van het kleurenkaartteam en kan ik weer even vooruit. 
Ik zocht een grote reep uit mijn map die Lieke op school had gemaakt. De basis waren strepen ecoline. Daarna heb ik de repen met vrij donker gele inkt bewerkt en  dat werd wat lichter dan ik dacht. Daarop met een mask met donkerder inkt bewerkt. De bovenste gestanst met een zeshoekige stans dit ook met donker oranje papier gedaan, ingelegd en met roestbruin een bloem gestanst en okergele tekst. 
Deze heb ik verstuurd net voor de Kerst en werd erg gewaardeerd. 
Hier het oranje hart gebruikt, witte rand en op een stuk bewerkt papier geplakt. Okergele bloemen en een donkerbruine tekst. De bloemen komen uit een cirkel stans en de rand weggeknipt.
Hier een roestbruin vierkant hart gestanst en ingelegd in bewerkt papier. Op heel zacht papier gelegd met okergele korenaren. Sterkte is donkerbruin.
Hier weer andersom met een okergele bloem. Met weer een andere tekst.
Deze vind ik voor een man. Dit was een stukje oranje achtig bewerkt papier met distres oxide. Hierop ook met een mask bewerkt. Ook weer korenaren in okergeel/goud iets glansachtig papier.
Bij deze kaart donkeroranje gebruikt met inleg bewerkt stuk papier. Hierop 2 korenbloemen en bruine tekst. Deze vind ik zelf het minst mooie van de serie.
Ik wilde ook met zwart papier werken en dat werd deze kaart, okergeel en roestbruine bloemen. Het witte papier was wel heel ereg wit en daarom deze gespetterd met gele inkt.
Ik hoop dat jullie deze serie nog niet zat zijn. Hihi. 
Want morgen komt nummer 8 op het blog, dan ben ik gastdesigner bij Marianne design challenge blog.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben. Het was leuk om aan deze serie te werken. 
groetjes, Nelleke 
 

20 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Wauw, wat heb jij je lekker laten gaan in deze kleurtjes ! Allemaal geslaagde kaartjes, die mensen zeker zullen apprecieren. Hier ook al in de 'vlucht' condoleance kaartjes zitten maken jammer genoeg...
Blij dat je er (weer) bij bent deze laatste maand van 2021. Op naar nieuwe uitdagingen in 2022. Hopelijk vind je ook dan weer de weg naar het kleurenkaartenteam.
Fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, Martina
x

Aartje zei

Wat een mooie warme kaarten levert deze kleurencombinatie op. Prachtig voor sterkte kaarten Nelleke.
groetjes, Aartje

Anita van Deur zei

Zo je bent goed bezig geweest, stuk voor stuk mooie kaarten.

Marfien zei

Prachtige serie heb je gemaakt, bedankt voor de inspiratie want ik heb ook weer condoleance kaartjes nodig . . .

Henriët zei

Super mooie serie. Soms heb je helaas van die periodes dat je heel veel van dit soort kaarten moet versturen.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Zo, dat is een hele reeks, Nelleke! Ze zijn supermooi, dit zijn heel geschikte kleuren voor condoleancekaarten!
Wel akelig als je die zo veel nodig hebt.
Ik "zie" je denk ik morgen nog bij het kerstkaartenblog, dus ik doe j nu nog geen nieuwjaarswensen...
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een toffe serie Nelleke. En dat terwijl het helemaal geen makkelijke kleuren zijn (vind ik dan he).
Fijne jaarwisseling en tot 2022!!
Groeten van Femminde

karin zei

Ik vond deze kleuren ook ideaal om condoleance kaartjes te maken. Mooie serie kaartjes heb je gemaakt.
Fijne jaarwisseling.
Karin

Marijke zei

Nou dat zijn heel wat kaartjes, daar kan je wel weer mee vooruit! Ik vind dit altijd moeilijke kaartjes en maak ze nooit in het voren omdat ik het niet leuk vind ze te maken! Maar ik zie dat je er mooie kaartjes van kan maken en heel verschillende ook met deze kleuren! Mooi gedaan! Een fijne jaarwisseling en groetjes Marijke.

Creatiels zei

In het bijna voorbije jaar zag ik hier heel veel mooie en leuke kaartjes verschijnen. Ik nam niet altijd de tijd om te reageren. Ook deze laatste KKT-kaartjes zijn meer dan geslaagd.
Fijn eindejaar en laat je creativiteit maar vloeien in het nieuwe jaar.
Groetjes
Els

Diny zei

Wow....het is een hele mooie serie geworden Nelleke.....ik had op het nippertje EEN kaart!
Op zwart komen de kleuren ook mooi uit!
Groetjes Diny

!neke zei

Prachtige serie !!!
Deze kleuren lenen zich daar zeker goed voor !
Groeten Ineke

Ellen zei

Mooie serie maakte je voor deze gelegenheid…ik vind die met de korenaar met sterkte het mooiste!
Wel heel naar dat je er zo veel nodig hebt nu.
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe met elkaar en een mooi en gezond 2022!
Groetjes Ellen

Nancy Soetaert zei

Niet de leukste gelegenheid, maar wel heel mooie gevarieerde reeks sterktekaartjes.
Groetjes
Nancy

Petra-loves-paper zei

Wat een mooie serie Nelleke,jammer dat je er al gelijk nodig had, maar dankbaar dat ze zo gewaardeerd worden,groetjes Petra

Hermien zei

Een mooie stijlvolle reeks Nelleke, en inderdaad ook deze kaartjes worden zeer gewaardeerd.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ja.... ik zag ze natuurlijk in het echt en ze zijn zo mooi! Dat zullen de ontvangers ook wel vinden. Hopelijk heb je niet alles meteen nodig...

chantal zei

wat een stijlvolle reeks kaarten die je niet graag moet gebruiken.
Maar een gemaakte kaart met iets vanjewelste in geschreven is altijd mooier en dieper om te geven
Liefs Chantal

Nancy zei

Hey Nelleke,

Mooie, serene serie maakte je hier, fijn in deze kleurencombo...

Fijn eindejaar en een mooie start voor een gezond en creatief 2022!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

O... Hoe kan dat nu! Ik heb deze gemist. Wat zijn ze leuk!