Mijn lijst met blogs

woensdag 29 december 2021

En dan wordt je alweer 12

Woensdag is het de laatste dag dat je mee kunt doen met het Marianne design challenge blog. Omdat ik ook mee doe met het KKT vandaag, plaats ik deze eerst.
De sketch te te leuk om niet mee te doen en omdat ik nog een kaartje nodig heb voor mijn kleinzoon die jarig is komende week, kon ik mooi deze maken. Zo tussen de bedrijven door even bezig geweest. Ik was maandag iets te fanatiek op de vliering bezig geweest en daarna ook nog een uurtje behangen op mijn kamer. Toen zei mijn lijf: stop. Dus dinsdag moest ik echt rustiger aan doen. Dus kon ik mooi wat kaartjes afmaken. Wat schoongemaakt op mijn kamertje , Wim heeft gesausd, pfft gelukkig. Morgen nog een paar kleine dingen en dan kan de boel terug. Yes!
Nu dan mijn kaart. Voor 12 jarigen maak je stoere kaarten. En dat lukt heel goed met het papier van MD. De van harte stans gebruikt en o wat is die mooi. Daarop stoere sneakers en zijn leeftijd. Rechts onder een koptelefoon.
Er valt meer ook niet over te vertellen, het spreekt voor zich.
Gebruikte materialen: Papier PK9196, van harte stans CR1560, sneakers LR0650 en cijfers COL1347.
Groet, Nelleke 


10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gave stoer kaart voor je kleinzoon, jullie schieten al aardig op nog even en het is klaar, succes met de laatste loodjes.

martina's kaartjes zei

Een leuke kaart heb je gemaakt, geslaagd ! Dikke proficiat
Blij dat je er (weer) bij bent deze laatste maand van 2021.
Fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, Martina

Aniet zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je kleinzoon Nelleke, alvast gefeliciteerd,
bedankt voor het meedoen
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Aartje zei

Perfecte kaart voor een 12-jarige Nelleke. Een lastige leeftijd voor een kaart vind ik. Want het mag niet meer te kinderachtig zijn en tsja echte mannen zijn het ook nog niet. Het is jou erg goed gelukt. Levert een prachtige kaart op.
groetjes Aartje

Wybrich zei

Een superleuke kaart voor je kleinzoon!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Henriët zei

Stoere kaart voor jullie kleinzoon.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Prachtige kaart Nelleke.
Superstoer hoor.
Gezellig dat je meedoet met onze sketchchallenge

Gr. Anita
MDblog

Suzan zei

Mooie kaart heb je gemaakt voor je kleinzoon Nelleke!
Fijn dat je de sketch leuk vond!
Groetjes en een fijne jaarwisseling
Suzan DT MD Challenge Blog

De Hobbyzolder zei

Stoere kaart Nelleke!
Leuk dat je meedoet met de “Sketch” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Judith zei

Onwijs leuk kaartje heb je gemaakt. Mooie jongenskaart.
Gezellig dat je mee doet met onze "Sketch" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog