Mijn lijst met blogs

donderdag 30 december 2021

Schone lei



Mijn 2e berichtje vandaag, want natuurlijk plaats ik wel een kerstkaartje op de laatste donderdag van 2021. Dit zijn mijn laatste kerstkaartjes die ik nog niet heb laten zien en wel verstuurd heb. De eersten voor het komende jaar staan al weer klaar voor de komende donderdagen, want ik ga gewoon weer door.
Het laatste kaartje van een serie die ik begin dit jaar maakte van reepjes. Achter een cirkel geplakt met embossing achtergrond. Geplakt op paars cardstock en een zilveren ster erbij.
Nog 2 kaartjes uit een boek met bijna kant en klaartjes. 
Hier zo veel mogelijk een eigen draai aan gegeven al vind ik dat wel lastig.
Bij beide kaarten heb ik een tekst gestempeld.
Er bleven nog kleine stukjes over en daar maakte ik 4 kleine kaartjes van. 2 voor aan een cadeautje en 2 kleine kaartjes die verstuurd zijn.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag
Verder wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling en volgend jaar zien we elkaar op het blog vast weer terug.
Wij leggen de laatste hand aan mijn hobbykamer, en ben bezig met het inrichten daarvan. Bijgestaan door manlief die plankjes aan de muur maakt waarop weer allerlei potjes kunnen staan.
Genieten!
Groet, Nelleke 

 

10 opmerkingen:

marijke zei

Een mooie reeks kaarten. Leuk die paarse met de reepjes papier. De snelle kaartjes ook leuk en altijd makkelijk achter de hand te hebben. Bedankt voor je wekelijkse bijdrage met je mooie creaties. Hopelijk volgend weer véél te zien met nieuwe kaarten. Voor jullie ook een gezellige jaarwisseling en een gezond en creatief Nieuwjaar. Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Wat een leuk idee met het paarse restpapier heel mooi, probeer het ook wel eens en toch beland het in de prullebak bij ij lukt het niet. Schattig zijn de bijna klaar kaartjes! Fijne jaarwisseling.

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes, leuk die met de streepjes en de tekst er op, ook de bijna-kant-en-klaartjes zijn tof!
succes met de werken aan je hobbykamer!
groetjes en hopelijk wordt het ondanks alles toch een gezellige jaarwisseling
Nancy 52WTC

Marfien zei

leuke serie, Kerstspullen nu opruimen?

Jantine zei

Zo, lekker bezig met de kerstkaartjes, Nelleke. Mooie reeks van die bijna kant-en-klaartjes en die met de reepjes vind ik ook tof. En leuk om je hobbykamer lekker naar je zin in te richten, succes!
Alvast fijne jaarwisseling en bedankt voor een fijn blogjaar!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn leuke kerstkaarten geworden Nelleke. Wat fijn dat je hobbykamer gestaag vordert.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC op deze laatste donderdag van het jaar. Fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt Nelleke.
Heerlijk dat je hobbykamer bijna ingericht is...
Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2022.
Groetjes Antje

!neke zei

Goed bezig zo Nelleke !
Fijne jaarwisseling !
Groeten Ineke
DT52WTC

Aartje zei

Een mooie reeks zo aan het einde van het jaar Nelleke. Fijn dat je hobbykamer bijna klaar is en je weer een fijn plekje hebt.
Dank je wel ook voor je mooie kaart die ik in de bus vond.
Fijne jaarwisseling.
groetjes Aartje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat maakte je een leuke serie Nelleke, het ziet er zo vrolijk uit. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, en bedankt dat je weer mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid