Mijn lijst met blogs

zaterdag 8 januari 2022

Cheerful sketch

Dank je wel voor jullie leuke reacties op mijn kaart van donderdag, dat vind ik echt wel gaaf. 
Nu een jongens geboorte kaartje vandaag. Bij de Cheerful sketches had ik gewonnen eind november en mag nu gastdesigner zijn voor de lopende uitdaging die vorige week begonnen is. Ik kreeg de sketch en een digi opgestuurd. Eigenlijk heb ik eerst papier gezocht en toen de juiste kleuren om het jongetje te kleuren wat ik met derwent potloden heb gedaan. Voor mijn doen is dat best wel aardig gelukt. Het jongetje heb ik  uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Verder nog speelgoed erbij gezocht van MD. 
Een eenvoudig kaartje geworden, toch wel leuk om te doen. En weer eentje voor de voorraad. Ik heb er afgelopen jaar namelijk best wel veel gemaakt. 
Met het linken zie ik dat dit vrijdag, had moeten plaatsen. Een beetje te laat helaas.
Challenge: 
Groetjes, Nelleke 

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk kaartje Nelleke en wat zijn het leuke speelgoed snijmallen van MD!

Sarah zei

Leuk gedaan Nelleke. Toffe kleurtjes en lief jongetje. 😉

Henriët zei

Wat een lief kaartje. Het kleuren is inderdaad erg goed gelukt. Mooie combi dat kraft met blauw.
Groetjes van Henriët

Ela zei

Erg lief jouw babykaartje. Leuk dat je gast dt mocht zijn. Groetjes Ela

Angélique zei

Ah, wat een leuk knulletje, mooi ingekleurd, hij past prima bij het dp. Het is een leuke kaart geworden.

Diny zei

Prachtig kaartje heb je volgens de sketch gemaakt Nelleke.
Ook je kerstkaart hieronder is heel erg mooi!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattig jongetje en je hebt een mooie kaart met de sketch gemaakt. Leuk dat je gast-designer mocht zijn Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hij is super geworden. Ik had hem alleen in stukken gezien, maar het geheel is schattig. leuk dat je gastdesigner wilde zijn en een dag te laat maakt niet uit denk ik. Zo wordt iedereen er twee dagen achter elkaar aan herinnerd dat de challenge loopt...
En ik kan je zeker helpen hoor, bij het opschonen

Bernadet zei

Wat heb je een fantastische kaart gemaakt met onze sketch Nelleke!
Dank je wel dat je deze maand onze GDT'er bent bij Cheerful Sketches!

Daphne zei

Te laat geplaatst of niet, het is een heel leuk kaartje!!
Een echte jongens kaart en het speelgoed erbij maakt het helemaal leuk.