Mijn lijst met blogs

donderdag 6 januari 2022

En we gaan gewoon weer door!

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen, maar op donderdag wil ik toch elke week mijn Kerstkaart plaatsen. Dit zijn de eerste twee die voor dit jaar bedoeld zijn. 
De eerste kaart is gemaakt naar de sketch bij 52 weeks to Christmas. Uitgangspunt was een kaart/designpapier welke ik erg leuk vind. Daar bijpassend papier bij gezocht  uit verschillende blokjes van de Action. De poinsettia weer gebruikt met wat groene takjes erbij en een rood-witte strik. het spreekt allemaal wel voor zich.
Challenges:
CHCC: alles mag.
Er bleef een stukje van dat mooie papier over. Daar kon nog net een tag uit. Dat plakte ik op rood en groen papier, ook restjes.
Voor deze tag de mini poinsettia gebruikt. Een strik door het oog van de tag, tekst en wat glittersteentjes.
Het was weer heerlijk om in mijn opgeknapte kamer te werken. Ik ben nog bezig om alle stempels een plekje te geven. Ook heb ik opruiming op mijn blog gehouden, wat dingen veranderd, maar daar moet ik nog een keer naar kijken.
Voor nu eerst wat blogs langs om de "scha" in te halen.
Groetjes,
Nelleke
 

22 opmerkingen:

Jantine zei

Heel mooie kaarten, Nelleke! Dat papier van Action is erg leuk, ik heb het blok ook (maar zal het voorlopig even niet gebruiken, eerst een ander blokje op, dat jij ook hebt, volgens mij).
Fijn dat je er weer bent bij 52WTC en dat je meedoet aan onze uitdaging deze maand!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marijke zei

Twee mooie kaartjes! De sketch is mooi uitgewerkt en de kaart met de tag is mooi met dit papier! Ik vind het een mooi blok, had hem ook maar is bijna op! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke

Marjolein zei

Oh, wat een mooi warm papier zeg! Mooie kaarten. Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Wauw, vooral de eerst vind ik prachtig. Zo mooi van kleur met de grote poinsettia. De tweede is ook leuk en je hebt er alweer twee klaar...! Ben benieuwd hoe je erbij zit in je nieuwe kamertje.

Scraptastisch zei

Gewoon doorgaan, hihi En hoe ... wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Nelleke!
xx Gerie

Angélique zei

Heel mooi, vooral de tweede spreekt mij erg aan met het mooie rood.

Sarah zei

Wat zijn ze mooi! Ik heb ook even je blog terug gelezen. Grappig ik ben ook aan het opruimen op mijn blog. Ik ben subtiel wat aan het herschikken en ik ben mijn blogs die ik volg aan het opkuisen tot de best off en jij staat er zeker tussen. 😉 Veel plezier met verder opruimen. X

Anita van Deur zei

2 schitterende kaarten de kleuren zijn top gecombineerd, de poinsettia's zijn prachtig. Heerlijk als je weer fris kunt beginnen je je hobby kamer.

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat een leuke kaart voor de 52-weeks heb je gemaakt! Super mooie hoe je het DP combineerde! Ik maak niet snel kaarten naar voorbeelden van schetsen maar vond de mijne toch ook erg geslaagd...

Dankjewel voor jouw kkt-reactie nog. Wou maar even laten weten dat ik ze nog gezien heb...
De scha-inhalen is aardig aan het lukken...

Liefs,
Nancy

Suzan zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch Nelleke!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Daphne zei

Wat zijn ze leuk.
Echt, ECHT Kerst!!
Die "Kerst roos" (zo noemen wij de altijd) vind ik zó leuk, ik ga eens kijken of ik die ook ergens aan kan schaffen.
Heel traditioneel, maar of zo mooi, deze kaarten.
Lekker hè, aan het begin van het jaar opruiming houden.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

De twee kaartjes zijn heel gaaf geworden Nelleke, het papier is echt super, heel traditioneel maar erg mooi. De bloem doet het altijd goed, en het label op het tweede kaartje vind ik dan net weer wat hebben.Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Henriët zei

Prachtige kaarten in de traditionele kerstkleuren. Op de eerste springt de poinsettia er echt uit. Mooi!
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaarten, toffe papiertjes in deze traditionele kleuren.
Fijn dat je meedoet met onze schetschallenge!
Nancy
52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn meteen al twee mooie kerstkaarten om het nieuwe jaar mee te starten Nelleke. Prachtige kleuren vind ik het bij allebei. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Claudia's kaartjes zei

Oh, da is geweldig
Stunning card, great job
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

!neke zei

Hele mooie kaart in deze kerstkleuren !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Marja zei

Twee superleuke kaarten Nelleke!
Groetjes Marja.

Aartje zei

Je bent het jaar goed begomnen met gelijk 2 kerstkaarten Nelleke. Ik vind ze goed gelukt, je hebt de sketch prachtig verwerkt.
Groetjes Aartje

Trijntje zei

Wat een mooie kaarten met dit mooie papier. Leuk met deze bloem erop. We gaan zeker gewoon door., Groeten trijntje

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kerstkaarten en label Nelleke!
Mooie kleuren en prachtig papier.
De poinsettia's maken het helemaal af.
Groetjes Antje

martina's kaartjes zei

kleurrijke kerstkaartjes heb je gemaakt, mooi en geslaagd zijn ze !
grtjs, martina DT 52 WTC